Gå til innhold

Helt PÅ Tryne

Ranger emnet

Blix1

Anbefalte innlegg

Ok, choppen var ikke verdens beste, men jeg synes det er helt greit at han legger ut bildene sine for å få komentarer på arbeidet sitt. På den måten kan man lære ting litt fortere. Han dummer seg ikke ut, alle som bruker photoshop har vart dårlige. Og man kan vel være litt høflig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Plah

Gud hjelpe meg forbanna vell! Hvorfor i helvette legger du ut driten hvis den er så jævla dårlig? Tren deg selv, sitt å vurder bildene dine selv, ikke dum deg ut! Du er en skam for alle som har Photoshop installert...

spar deg for å legge ut sånn dritt som det der, kom med noe konstruktiv kritikk istedenfor. Synes det er bra at folk legger ut og får tilbakemeldinger, ikke alle tutorialene er bra nok til at alle får til det som er forklart..

mvh Daniel

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på med de andre her. Er vel helt greit å legge ut mod, som ikke er ferdig eller er like bra som andre sine, for så å høre hva andre mener om modden.....

plah; du er kommet øverst på listen min for mest idiotiske kommentar ever!!! ikke verst det?

Blix 1 jeg synes du har gjordt en bra jobb til å være nybegynner. Mitt råd er: ta deg god tid og være nøye med detaljer, som når du markerer kanter og slikt. Det tar lang tid for å bli god i photoshop.. jeg har holdt på i 6-7 år nå, og lærer noe nytt hele tiden..

MVH -[T]-

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Plah

Gud hjelpe meg forbanna vell! Hvorfor i helvette legger du ut driten hvis den er så jævla dårlig? Tren deg selv, sitt å vurder bildene dine selv, ikke dum deg ut! Du er en skam for alle som har Photoshop installert...

Du bør faan meg holde kjeft, vil ikke tru du var nå bedre når du først begynnte, å så noe sånt er bare å domme seg ut det, in ur face fuckup!

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider