FriX-244TiC Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Heisann!! Var en tur innom Skien Auto å hørte hvor mye de skulle ha for ytre drivknute foran.. 4200,- er jo jææævli dyrt for en drivknute da.. men det jeg da lurte på var om det er noen som vet om noen billigere steder å handle i norge? Hilsen Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Mekonomen skal ha 2792... litt billigere iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by one Mekonomen skal ha 2792... litt billigere iallefall. Jepp var innom å hørte me de her om dagen oxo.. er jo en bedre pris det vertfall jah :) takk for svar vertfall.. skal ringe me bildelsenteret i morgen tenker jeg.. Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by FriX-244TiC Jepp var innom å hørte me de her om dagen oxo.. er jo en bedre pris det vertfall jah :) takk for svar vertfall.. skal ringe me bildelsenteret i morgen tenker jeg.. Vegard kan trygt kjøpe drivledd på mekonomen ja, samma kvalitet som orginalt til en litt hyggligere pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg