Gå til innhold

Kom inn på mekken GK.

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

Originally posted by Breisladdern

gikk mekken for noen år siden jeg også, men det endte med at jeg valgte ikt driftsfag som vk1.. blei så lei av å skru i skole tida OG i fritida... så nå er jeg lærling i ikt faget på dagtid og har bilmekk som hobby... trives best sånn..

Er redd jeg ville blitt veldig lei bil hvis jeg skulle hatt det både som jobb og hobby

Tenkte sånn jeg også.

Det hele har endt med att jeg har kommet inn på skole i bergen. Tekniske og allmenne fag heter den. Går over fire år, kommer ut med fagbrev (industrimekaniker) og spesiell studiekompetanse:D !

Det var 60-70 søkere til 12plasser!:D :D

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nok ikkje den vanskligste linja du har valgt nei.. :p

Så lenge du har nok IQ til å halde deg vekke frå narkotika, så skal du vel greie å bestå også.. :P

Sjølv om det er enkelte narko-vrak som greier det også da..

Men pass på å få deg skikkeli utdanning, slik du slepp å jobbe på "gølve" heile livet.

btw: kom inn på vk1 elektro.. (surprise da.. :p 5.35 i snitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også mobbe kaksa. jeg gikk ut av u-skolen med 3.8.. gikk ut fra vk1 kjøretøy med 4.6 elsn. 5.2-3 i de praktiske faga da! :/ må legge til (uten å lese en lekser eller lese til noen prøver/eksamner eneste jeg leste på var prøve eksamen IKKE eksamen)

ingenting er vanskelig så lenge du gidder å prøve

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rally

Gratz. Mekken og bilmekkken er moro.

Lælingplass er lett å få hvis du har bra karaktere og lite fravær.

Jeg fikk med en gang.

Jeg har 4,6 i snitt og 2 dager fravær. Har søkt 8 forskjellige steder og har ikke hørt et pip fra fler enn et sted. Jeg syns det er både useriøst og virker som det er et veldig daut marked på lærlingplass området nå.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi! gratulerer! dette var stort! Ikke alle som kommer inn på mekken:D

Det er som regel bare ''creme de la creme'' som kommer inn på grunnkurs mekaniske!

Jeg kom desverre ikke inn når jeg søkte for et par år siden. inntakskravet var da på 5.

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Alieu

oioioi! gratulerer! dette var stort! Ikke alle som kommer inn på mekken:D

Det er som regel bare ''creme de la creme'' som kommer inn på grunnkurs mekaniske!

Jeg kom desverre ikke inn når jeg søkte for et par år siden. inntakskravet var da på 5.

B.S :rolleyes:

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kaksa

Er nok ikkje den vanskligste linja du har valgt nei.. :p

Så lenge du har nok IQ til å halde deg vekke frå narkotika, så skal du vel greie å bestå også.. :P

Sjølv om det er enkelte narko-vrak som greier det også da..

Men pass på å få deg skikkeli utdanning, slik du slepp å jobbe på "gølve" heile livet.

btw: kom inn på vk1 elektro.. (surprise da.. :p 5.35 i snitt)

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD

(sånn går det når man brifer) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estrewes, når det gjelder lærlingplasser så er det alltid sånn at noen sklir rett inn i en jobb og noen må jobbe litt hardere. Det kan ha med tilfeldigheter å gjøre. En i min klasse fikk lærlingplass på dagen med like mye fravær og stort sett samme karakterer som meg. Vi søkte på samme sted. Det behøver ikke bety at du ikke ar attraktiv på arbeidsmarkedet men at du ikke har prøvd på riktig sted.;)

Klart, det her var i '97 så da tenkte jeg "fuck it, jeg blir russ" og det ble jeg i '98. Etter det så ble det fortsatt ikke lærlingplass på meg så da ble jeg kjøttskjærer istedet. BRA betalt jo!:D Moralen er: Den som gir seg har tapt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimosabi

Estrewes, når det gjelder lærlingplasser så er det alltid sånn at noen sklir rett inn i en jobb og noen må jobbe litt hardere. Det kan ha med tilfeldigheter å gjøre. En i min klasse fikk lærlingplass på dagen med like mye fravær og stort sett samme karakterer som meg. Vi søkte på samme sted. Det behøver ikke bety at du ikke ar attraktiv på arbeidsmarkedet men at du ikke har prøvd på riktig sted.;)

Klart, det her var i '97 så da tenkte jeg "fuck it, jeg blir russ" og det ble jeg i '98. Etter det så ble det fortsatt ikke lærlingplass på meg så da ble jeg kjøttskjærer istedet. BRA betalt jo!:D Moralen er: Den som gir seg har tapt!:)

En som har forstått det!!

P.S jeg hadde tilbud mange plasser..de krangla nesten om meg..hehe...var som forskalingssnekker det da...:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider