Volvo_original Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Breisladdern gikk mekken for noen år siden jeg også, men det endte med at jeg valgte ikt driftsfag som vk1.. blei så lei av å skru i skole tida OG i fritida... så nå er jeg lærling i ikt faget på dagtid og har bilmekk som hobby... trives best sånn.. Er redd jeg ville blitt veldig lei bil hvis jeg skulle hatt det både som jobb og hobby Tenkte sånn jeg også. Det hele har endt med att jeg har kommet inn på skole i bergen. Tekniske og allmenne fag heter den. Går over fire år, kommer ut med fagbrev (industrimekaniker) og spesiell studiekompetanse:D ! Det var 60-70 søkere til 12plasser!:D :D Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Bare drittunger her jo! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Er nok ikkje den vanskligste linja du har valgt nei.. :p Så lenge du har nok IQ til å halde deg vekke frå narkotika, så skal du vel greie å bestå også.. :P Sjølv om det er enkelte narko-vrak som greier det også da.. Men pass på å få deg skikkeli utdanning, slik du slepp å jobbe på "gølve" heile livet. btw: kom inn på vk1 elektro.. (surprise da.. :p 5.35 i snitt) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Trenger ikke være så forferdelig glup for å klare elektro heller. Jeg gikk ut med 4 i snitt stort sett uten å ha gjort så mye som ei lekse. Sug på den du, Kaksa.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 jeg vil også mobbe kaksa. jeg gikk ut av u-skolen med 3.8.. gikk ut fra vk1 kjøretøy med 4.6 elsn. 5.2-3 i de praktiske faga da! :/ må legge til (uten å lese en lekser eller lese til noen prøver/eksamner eneste jeg leste på var prøve eksamen IKKE eksamen) ingenting er vanskelig så lenge du gidder å prøve Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by rally Gratz. Mekken og bilmekkken er moro. Lælingplass er lett å få hvis du har bra karaktere og lite fravær. Jeg fikk med en gang. Jeg har 4,6 i snitt og 2 dager fravær. Har søkt 8 forskjellige steder og har ikke hørt et pip fra fler enn et sted. Jeg syns det er både useriøst og virker som det er et veldig daut marked på lærlingplass området nå. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 oioioi! gratulerer! dette var stort! Ikke alle som kommer inn på mekken:D Det er som regel bare ''creme de la creme'' som kommer inn på grunnkurs mekaniske! Jeg kom desverre ikke inn når jeg søkte for et par år siden. inntakskravet var da på 5. Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Alieu Jeg kom desverre ikke inn når jeg søkte for et par år siden. inntakskravet var da på 5. Right!!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Alieu oioioi! gratulerer! dette var stort! Ikke alle som kommer inn på mekken:D Det er som regel bare ''creme de la creme'' som kommer inn på grunnkurs mekaniske! Jeg kom desverre ikke inn når jeg søkte for et par år siden. inntakskravet var da på 5. B.S :rolleyes: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 kompisen min med 3.5 kom ikke inn på mekken, og nr. 4 på venteliste. Mekken er ikke hva den en gang var.... Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Det var 53 Søkere og 30 plasser her.. jeg kom inn med 4.2 i snitt og 46 i inntakspoeng :) (Ikke at jeg vet hva det betyr men :p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Kaksa Er nok ikkje den vanskligste linja du har valgt nei.. :p Så lenge du har nok IQ til å halde deg vekke frå narkotika, så skal du vel greie å bestå også.. :P Sjølv om det er enkelte narko-vrak som greier det også da.. Men pass på å få deg skikkeli utdanning, slik du slepp å jobbe på "gølve" heile livet. btw: kom inn på vk1 elektro.. (surprise da.. :p 5.35 i snitt) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD (sånn går det når man brifer) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 haha :P gidd å jobbbe på ungdomskolen liksom! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Estrewes, når det gjelder lærlingplasser så er det alltid sånn at noen sklir rett inn i en jobb og noen må jobbe litt hardere. Det kan ha med tilfeldigheter å gjøre. En i min klasse fikk lærlingplass på dagen med like mye fravær og stort sett samme karakterer som meg. Vi søkte på samme sted. Det behøver ikke bety at du ikke ar attraktiv på arbeidsmarkedet men at du ikke har prøvd på riktig sted.;) Klart, det her var i '97 så da tenkte jeg "fuck it, jeg blir russ" og det ble jeg i '98. Etter det så ble det fortsatt ikke lærlingplass på meg så da ble jeg kjøttskjærer istedet. BRA betalt jo!:D Moralen er: Den som gir seg har tapt!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by kimosabi Estrewes, når det gjelder lærlingplasser så er det alltid sånn at noen sklir rett inn i en jobb og noen må jobbe litt hardere. Det kan ha med tilfeldigheter å gjøre. En i min klasse fikk lærlingplass på dagen med like mye fravær og stort sett samme karakterer som meg. Vi søkte på samme sted. Det behøver ikke bety at du ikke ar attraktiv på arbeidsmarkedet men at du ikke har prøvd på riktig sted.;) Klart, det her var i '97 så da tenkte jeg "fuck it, jeg blir russ" og det ble jeg i '98. Etter det så ble det fortsatt ikke lærlingplass på meg så da ble jeg kjøttskjærer istedet. BRA betalt jo!:D Moralen er: Den som gir seg har tapt!:) En som har forstått det!! P.S jeg hadde tilbud mange plasser..de krangla nesten om meg..hehe...var som forskalingssnekker det da...:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg