Mambo Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 der jeg jobber var det liksom "du kan få lærlingplass, men vi har ikke så god plass, så du må jobbe med folk hele tiden utenom når folk er syke" (men det er somregel alltid 1 syk så :P) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 er vel greit å gå mek siden du er 240 frelst? hehe... alltid noe å skru på da... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 hehe, å komme seg inn på mekk, er vell ikke noe å bøye seg i støvet for! Enkelte som søker seg inn dær er faktisk seriøse og gjør d bra i fremtiden i forksjellige yrker.... Mens brorparten er sløve folk som gir seg faen i skolen og d meste som har med IQ å gjøre, og de blir ikke rare greiene i livet. Mekk var endel vanskeligere å komme inn på før i tiden ja:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by DCA Ikke for å kritisere men er det egentlig noen sjanse for å ikke komme inn på mekk a? Veit ikke om det er samme trenden der dere bor men her i området er det de med minst mellom ørene som går der... ikke alle men mange! men for all del..kunne tenke meg å bli mekaniker jeg også hadde det ikke bare vært for at jeg er født uten et snev av tålmodighet!:) jah.. det er slik at de "dumme" ennder på mekken ja.. det er egentlig ganske teit, da det er mye viktig info en mekaniker skal vite. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Azzido-325i er vel greit å gå mek siden du er 240 frelst? hehe... alltid noe å skru på da... du som har bmw burde gått mekk :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Det er sant att mange dumme folk søker seg inn på mekken pga lavere snitt for å komme inn. Men man skal ikke dømme alle under samme kam. Jeg søkte meg inn fordi jeg ville bli bilmekaniker og da er det der man må gå. Syns det er så teit når folk slenger dritt om mekken. Og i det hele tatt kaller det mekken (%¤&/#/¤&%) Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 En som er dum et sted kan være veldig smart et annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 ikke ALLTID! :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by DaButcher du som har bmw burde gått mekk :p hehe... vitsen med å gå mekk så lenge som jeg har en bil jeg slipper å skru på da? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 hvem? hva? hvor? trodde du hadde BMW jeg. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Azzido-325i hehe... vitsen med å gå mekk så lenge som jeg har en bil jeg slipper å skru på da? Du slipper ikke å skru,du klarer ikke å skru på bmw`n. Ligger sånne store plastdeksler over hele motoren som man trenger egen utdanning for å få a!!!:op :op :op ;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Du slipper ikke å skru,du klarer ikke å skru på bmw`n. Ligger sånne store plastdeksler over hele motoren som man trenger egen utdanning for å få a!!!:op :op :op ;) Der kom et eks. på at dumme folk går mekk...de trenger utdanning for å få av plastdeksler! :D Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by DCA Der kom et eks. på at dumme folk går mekk...de trenger utdanning for å få av plastdeksler! :D Det lå litt ironi i det jeg sa.....:rolleyes: Veit at mekken er et sted de plassere "bad boys" å folk som er dumme,men det er faktisk en del av oss som faktisk vil gå mekken helt ut å vil bli noen innen maskin å sånn. Uten oss på mekken hadde dere som ikke kan en dritt om bil måtte gå eller ta bussen.!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Det lå litt ironi i det jeg sa.....:rolleyes: Veit at mekken er et sted de plassere "bad boys" å folk som er dumme,men det er faktisk en del av oss som faktisk vil gå mekken helt ut å vil bli noen innen maskin å sånn. Uten oss på mekken hadde dere som ikke kan en dritt om bil måtte gå eller ta bussen.!! Var ironi det jeg sa å!! :) :) BTW: ta bussen?? trenger den ikke mekaniker den???:D Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 volvo-lars: lyst til å kjøpe en perm med notater og ark fra alle de praktiske fagene fra vk1 kjøretøy? pent brukt. de er vel bare 5-6 materiale der. pent brukt.. 1000-1500.- ;) hehe Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg