Quiet Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Neste treff på Ikea er??? Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hva med Lørdag 7 August kl. 21.00? Med det været vi har her til lands vet man aldri når høsten kommer, så helst noe før September.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Flere som er int. i et IKEA-treff denne lørdagen?? Passer iallfall bra for meg ;) Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 neste streetmeet blir 13 august....vi har ikke reklamert for dette ennå siden vi må ha svar på div spørsmål av div folk. alt jeg kan si er at det blir på drag-banen på gardemoen der vi hadde vårt aller første streetmeet for 2? år tilbake... fest, mat/drikkE-servering, live-musikk, fritt børneomeråde...dragkjøring?!?....50 vakter for deg og bilene... noen stikkord om hva som er i vente.....ikke spør..vent på artikkelen på forsiden som snart vil komme.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Kan det ikke være 7 august.. drar til militæret 10 august og er akkurat ferdig med en bil jeg vil vise frem.. hehe Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Håkon A neste streetmeet blir 13 august....vi har ikke reklamert for dette ennå siden vi må ha svar på div spørsmål av div folk. alt jeg kan si er at det blir på drag-banen på gardemoen der vi hadde vårt aller første streetmeet for 2? år tilbake... fest, mat/drikkE-servering, live-musikk, fritt børneomeråde...dragkjøring?!?....50 vakter for deg og bilene... noen stikkord om hva som er i vente.....ikke spør..vent på artikkelen på forsiden som snart vil komme.... :D SUPERT!!! Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Machagen Kan det ikke være 7 august.. drar til militæret 10 august og er akkurat ferdig med en bil jeg vil vise frem.. hehe bestikk MP..... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 hehe, ja hvorfor ikke:D :D :D hehe Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Legg ut den artikkelen så fort som mulig da. Er spent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Machagen Kan det ikke være 7 august.. drar til militæret 10 august og er akkurat ferdig med en bil jeg vil vise frem.. hehe Hmm, ferdig?? He he, bare kødder med deg.. Må få gjort noe med denna bilen din snart.. Få den EU-godkjent så blir det saker.. Litt Off-topic, sorry admin.. (: Streetmeet blir bra, count me in!! Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Datoen passer ikke for meg :mad: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg