RaCk Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Må flytte bensintanken grunnet eksos bygging. Må prioritere litt. :D Så var spørsmålet hvor skal jeg flytte tanken? Tenkte litt på en innvendig fuel cell. Noen erfaring med dette? Hvordan stiller biltilsynet seg til dette? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 *bump* Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 vet ikke... :rolleyes: ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by RaCk Må flytte bensintanken grunnet eksos bygging. Må prioritere litt. :D Så var spørsmålet hvor skal jeg flytte tanken? Tenkte litt på en innvendig fuel cell. Noen erfaring med dette? Hvordan stiller biltilsynet seg til dette? skal gå greit det tror jeg..kjenner mange amcar folk som kjører fuelcell...så lenge den er godkjent, og det ser bra ut er det sikkert ingen problmer..ring å hør hva som kreves..mulig du må en modell som er skumfyllt.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg