Compact Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Trenger ikke å ha tv'en på for å oppleve litt action....hehe Sjekk denne linken Der steg nok forsikringa med noen lapper igjen....(les: BMW) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Compact Trenger ikke å ha tv'en på for å oppleve litt action....hehe Sjekk denne linken Der steg nok forsikringa med noen lapper igjen....(les: BMW) Slik "action" skjer ofte der jeg bor... I helga "gikk det med" to stk bmw´er Det er kanskje litt av grunnen til at IF krever 33000 i forsikring for 520en min :mad: Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Det er så typisk media.. Hver gang BMW er involvert i en ulykke så har de nødt til å skrive merket på bilen, altså BMW. Er det en saab eller chrysler eller noe annet som har vært utfor samme greia.. så står det bare "2 biler" eller "da kjøretøyet blablabla" Men ja, forsikring til BMW er ikke billig når man er under 25 :rolleyes: Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by gEIRA Det er så typisk media.. Hver gang BMW er involvert i en ulykke så har de nødt til å skrive merket på bilen, altså BMW. Er det en saab eller chrysler eller noe annet som har vært utfor samme greia.. så står det bare "2 biler" eller "da kjøretøyet blablabla" Men ja, forsikring til BMW er ikke billig når man er under 25 :rolleyes: *plystre* Volo er også nevnt et par gangr her da :rolleyes: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by gEIRA Det er så typisk media.. Hver gang BMW er involvert i en ulykke så har de nødt til å skrive merket på bilen, altså BMW. Er det en saab eller chrysler eller noe annet som har vært utfor samme greia.. så står det bare "2 biler" eller "da kjøretøyet blablabla" Men ja, forsikring til BMW er ikke billig når man er under 25 :rolleyes: ikke skryt på deg. Bwm, blir ikke mere nevnt i media enn om det var en gammal lada som det smalt med. men problemet er nå at de fleste som kjører bmw IKKE kan kjøre bil! det er bevist gang på gang! jeg kan huske minst 8 avis-utklipp de siste 2-3mnd der BMW har driti seg ut med store marginer. og som regel er det en jævla fersking som skal leke kjekkas bak rattet. Av forsirking er dyrere på bmw ?.... neppe.... Se f.eks på esocrt og golf... de slår bmw på de fleste priser. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Så du betaler 33lapper for en 520?? haha...smarting hvis du det gjør! Går ut ifra at du bare hørte at if ville ha det... prøv cossie! uansett de bmw'a jeg har forsikra var ikke ille...å de slutta på 25 å ikke 20! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 dette er blitt diskutert en milliard ganger på bmwccn forumet. BMW blir oftere fremstilt i media enn andre bilmerker. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, men det ødelegger en del. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by DCA Så du betaler 33lapper for en 520?? haha...smarting hvis du det gjør! Går ut ifra at du bare hørte at if ville ha det... prøv cossie! uansett de bmw'a jeg har forsikra var ikke ille...å de slutta på 25 å ikke 20! Tror du jeg er dum eller?:rolleyes: Selvsagt betaler jeg ikke 33000 kr...jeg har registrert bilen på faderen.. Egentlig skulle de ha mer enn 33000 (jeg fikk 20% i avslag;) ) Gikk ikke an å prute heller.. 323en jeg hadde betalte jeg bare 2000 for (kun ansvar) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by BMW-328 dette er blitt diskutert en milliard ganger på bmwccn forumet. BMW blir oftere fremstilt i media enn andre bilmerker. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, men det ødelegger en del. det er jo nettop fordi bmw eiere(sjåfører) IKKE kan kjøre bil. dem er så skyhøyt været at dem tror alle bilister og trær.....ikke minst stolper fløtter seg for deres høyhet med BMW! samma går for merce. eiere :rolleyes: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 idiot Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by BMW-328 idiot word. og ikke kom med den regla at så fort du sier din mening og alle andre samtykker, så derfor er alle imot deg. fakta er at du sier så mye tett. men norge er et fritt land :) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Tape-R det er jo nettop fordi bmw eiere(sjåfører) IKKE kan kjøre bil. dem er så skyhøyt været at dem tror alle bilister og trær.....ikke minst stolper fløtter seg for deres høyhet med BMW! samma går for merce. eiere :rolleyes: VELDIG bra sagt!! haha...derfor solgte jeg bimmerne...for å ikke bli stempla som farlig på veien! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by gEIRA word. og ikke kom med den regla at så fort du sier din mening og alle andre samtykker, så derfor er alle imot deg. fakta er at du sier så mye tett. men norge er et fritt land :) Meg eller han med "rallycrossbilen" Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by BMW-328 Meg eller han med "rallycrossbilen" Han tape-r karn.. Har da ikke no grunn til å putte fingern på deg for 328. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg