Slim! Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Hey Fant denne filmen mens jeg surfa rundt i går. Dere som liker rica biler blir kanskje litt furte, men jeg synes den var dritfet. Den viser massevis av overstyla all-show-no-go biler og noen av disse som driter seg ut (sjekk donuten i lyskrysset og sivilbilen som kommer med en gang han er ferdig :D) Anti Ricer Compilation 15.5 MB (Right Click Save As) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=28469 :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Ai da. Hadde han bare kunnet lage ordentlig topic... Jeg søkte på anti ricer før jeg lagde denne... Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 hehe, jeg søkte på "antiricer" så kom den frem :) så den for ikke lenge siden da, men ja.. topic er en fin ting Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Apropos topic, her kommer noe off topic: Postcounten din er 1234 :D (Ja, jeg er trøtt)... Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 HEHEHE Tror det var noen av dem som følte seg dumme der gitt:D Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Slim! Apropos topic, her kommer noe off topic: Postcounten din er 1234 :D (Ja, jeg er trøtt)... really? synes det står 1235 jeg :rolleyes: :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Nå ødela du det jo :rolleyes: Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg