VeeDub Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 power-rohr er også noe som teamgti anbefaler, hvor får man tak i denne, og sånn ca pris for en slik? Norske nettsider hadde vært fint.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 www.autospar.no Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 power-rohr ser fint ut.... men gjør det virkelig no mer?? :rolleyes: Skal like å se en ikke betalt uavhengig test med effektmåling som viser det... kan ikke si jeg har lett etter det, eller har satt meg inn i saken, men kan aldri tenke meg at det gjør det.. når ikke luftfilteret gir noen hk messig økning så kan jeg aldri tenke meg at ett rør i kule farger meg POWER på skal gjøre det.. men det er jo min mening.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Hadde dette på golf 1 gti og det gir LYD.... hva effekten ang¨r så aner jeg ikke.... det var liksom ikke så vesentlig den gangen:D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 power rohr gir ikke noe mer effekt, ser kulere ut og lager LYD! Lyden jeg vil fikse på nå :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 men 1000kr da... skulle være en rimelig grei sak å få til det samme for under halvparten vil jeg tro... ?? hvordan gir røret lyd foressten? er det ikke i kombinasjon med filteret, og da er det vel filteret som gjør mest?? eller ?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Green Filter Twister har jeg hørt at låter ganske heftig... hørt lyden.. ikke prat om det altså:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satan Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Finnes det å få tak i til mk2 ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Burde gå ann å fjøse til det.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Er det noen vits for meg å sette på sånt powerrohr greier nå? Jeg skal uansett bygge om til turbo, skifte innsprut etc. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et KN-filter til å ha i boksen og lage et rør fram til grillen som HF-r har gjort.. Får jeg litt mere luft inn etc.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg