pumpedyse Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 da ble min trofaste golf 4 Tdi 4motion solgt "sukk" Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Du kommer til å angre hver gang du skal fylle tanken. ;) Gjør jeg når jeg tenker på at jeg holdt på å kjøpe Leon Cupra R tid. Men ikke ellers. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by borabora Du kommer til å angre hver gang du skal fylle tanken. ;) Gjør jeg når jeg tenker på at jeg holdt på å kjøpe Leon Cupra R tid. Men ikke ellers. :D ja det kommer jeg nok til gjøre men.......... ikke når jeg tråkker på gassen... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hva kommer i garrasjen nå? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Baldrick Hva kommer i garrasjen nå? Audi S3. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Har hørt om værre bytte ;) Fått den og? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Baldrick Har hørt om værre bytte ;) Fått den og? får den kl 1400 i dag... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by pumpedyse får den kl 1400 i dag... :D Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by boramannen :D Grattis! takk takk gleder meg som en unge.. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Utifra nye avateren din tipper jeg at det er denne du har kjøpt? Ser veldig bra ut... og S3 setene må jo være noe av det råeste en kan sitte i! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Pen farge ja. :cool: Men ny tråd kanskje.. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by borabora Pen farge ja. :cool: Men ny tråd kanskje.. ;) kommer i morgen... skal ta en haug med bilder i kveld. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Baldrick Utifra nye avateren din tipper jeg at det er denne du har kjøpt? Ser veldig bra ut... og S3 setene må jo være noe av det råeste en kan sitte i! stemmer det.... var overrasket hvor fin den var når jeg så på den.. finnes ikke en ripe i den og jeg går over bilene med lupe og microskop.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by pumpedyse kommer i morgen... skal ta en haug med bilder i kveld. Har vel ikke ikke fått sett hvordan den skifter avhengig av lyset enda... Forandrer seg mye. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg