rfPolo Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 det går flere ganger uken mener jeg, tror det bare har vært 2 program til nå. artig program, ganske lærerikt også:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Gutta som lager de beste sylinderforingene i verden,LA Sleeves Inc.,setter foringene sine ute i all verdens drittvær og +40 solskinn for 6 måneders perioder for at de skal gjennomgå temperaturforskjeller nok til å få en langsom "anløping/spenningsfjerning"...og det funker. De tåler til slutt mer enn 30% mer enn foringer av tilsvarende tykkelse...så BMW visste nok hva de gjorde. Hvis du tar en tur til en av Mercedes`s lastebilfabrikker i Tyskland vil du finne en hel haug av motorblokker som ligger ute i fritt vær og ruster, ser helt jævlig ut. Men dette er faktisk nye motorblokker som videre pusses ned og tåler vistnok mye mer etterpå.. Så er ikke BARE bmw som har funnet på noe slikt :D Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Flere race team i USA feks setter motorene sine en sesong eller to i trekkbilene sine før de blir tatt ut og trimmet opp igjen for bruk i race bilen. Jeg vet at mange som tidligere kjørte i Camaro cupen hadde problemer med nye bremseskiver som sprakk.Løsningen ble å bruke 10-20 år gamle skiver og dreie dem til.Jo eldre jo bedre. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Får kanskje bruke en av de gamle Ford 2.0 OHC "205"- blokkene jeg har til prosjektmotor da....har gått 300k pluss,og ligget ute i 6 år... :D:D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.