ThAMaZTeR Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Er nå endelig ferdig med min nye hjemmeside. Her er det en del, og vil dukke opp masse, bilder fra forskjellige biltreff osv rundt omkring i landet.. ta en kikk, kom gjerne med kommentarer, enten her eller i gjesteboka :) adressen er: www.thamazter.net Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 The page cannot be displayed ....??? Sikkert bare noe midlertidig? Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 skal være oppe å fungere igjen nå :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 bra side :) Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Jepp, den var kjempebra!!! :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Kul side :D men jeg tror dama di har mista skiltet sitt på dette bildet hehehe ser jo temmelig het ut da, men skiltet har som sagt ramlet av henne å ligger på bakken ved trappa :dude: Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg