Peer Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Link her Nå er jeg så lei av den politiske urettferdigheten vi må leve med! Nå kan du ikke blinke med lysa for å varsle om kontroll lenger heller.. Jeg fikk i går hjelp av en "kompis" som varslet meg om en kontroll lengre opp i veien, takket være han slapp jeg å betale 5000,- som en kamerat av meg måtte ut med. Hadde jeg sett han bli tatt for å hjelpe meg, skulle jeg gått med på å betale halve bota selv! Sånt er jo latterlig! De sier at kontrollen skal være preventativ og ikke bare for å ta råkjørerene, da må jo folk få en sjans til å roe ned farta! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 detta har lite med komunisme og gjøre spør du meg men.. er slik i en del andre land også .. fatter fikk bot for det i danmark.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hmm, det er politisk urettferdighet? :) Tenker du litt anderledes og vil hjelpe ditt medmenneske skal du bli straffet! Men jeg synes fortsatt det er ganske dumt :( Edit: politisk urettferdighet Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Forbanna land altså! de er faaen meg helt febrilske etter å ta folk...men blir jeg noen gang tatt for det der er det jo egentlig bare å nekte som faen! si du kjørte i en dump eller gassa og bremsa litt! Hater purk! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Står at det er lov og varsle via sms leste jeg, i Aftenposten står det om at folk kan miste førerkortet pga sms.... :rolleyes: Ikke lett å vite hva man kan. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Snart: *ny Lov, ingenting er lov!* Latterlig... Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Peer Snart: *ny Lov, ingenting er lov!* Latterlig... Haha! Er vel bare å vente så kommern... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Blir for dumt da, et lite blink til en annen billist og man skal bli straffa for det. Heia Norge! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Man kan jo ikke få bot for å tilfeldigvis "komme til å blinke med lysa når man egentlig skal sette på blinklysa for å kjøre inn til siden og ta en mobilsamtale" ;) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Jeg hadde aldri akseptert et forelegg for å ha blinka med lysa.. Skulle jo sett at purken kunne bevist at jeg hadde "varsla" andre bilister.. Oj, kom visst borti lyshornet jeg.. :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 norge er verdens beste land å bo i! det eneste landet i verden som ikke snylter sine innebygere for en masse penger. og alle slags unskyldninger for å tjene litt $$ heeeeeeeeja norge! -> = norske flagget! bullshit Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 jeg planlegger å ta med meg media ut et sted der det er kontroll. og ca 500m unna dem skal jeg stå med et STORT skilt, LASERKONTROLL!! SENK FARTEN! så skal jeg faen meg se hva de vil gjøre! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Tape-R jeg planlegger å ta med meg media ut et sted der det er kontroll. og ca 500m unna dem skal jeg stå med et STORT skilt, LASERKONTROLL!! SENK FARTEN! så skal jeg faen meg se hva de vil gjøre! Det hadde ROCKA! :D Film / ta bilder da.. ;) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by cyanide Det hadde ROCKA! :D Film / ta bilder da.. ;) som sagt om det er mulig at jeg får med meg TVN eller TV2 til å bli med og stille seg i veikanten så gjør jeg det faen meg! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Du kommer til å bli bura inne på livstid, skal jeg vedde for. Drapsmenn og voldtekstmenn er ikke noe, men folk som varsler radarkontroll skal få livstid. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg