rakriste Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Funnet ut at den fungerer rimlig dårlig.. bruker stort sett 3 forskjellige pc til surf på bilforumet. 2 på jobben og en hjemme.. sist nevnte er greit nok. men på de på jobben, så hadde jeg satt pris på å kunne logge ut (sånn at ingen andre kan gå inn med mitt bruker navn) prøvd flere ganger med å logge ut (via lag post etc) Hvorfor er ikke en egen log ut knapp lettere tilgjenngelig på hovedsiden, alternativt: over avatarbilde??? mulig det finns andre steder, men jeg finner det ikke. litt frustrende da andre på jobben også bruker forumet daglig! Kanksje automatisk log-out etter tidskjema kunne vært ordnet. ideelt å ha en mulighet til å velge noe sånnt på bruker innstillingene! eks. muligheten til å velge log-out etter innaktivtitet på 1-60min. Håper noe admin. kan forklare litt eller kommentere forslaget! lagt innlegget på både ris/ros og opplysningen pga aktivitetsnivået! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Enig! har lett som faen etter logout! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 trykk på bilforumet.net banneren øverst på siden, scroll helt neders, og trykk på "log out" *leke admin*:D :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by ehrnst trykk på bilforumet.net banneren øverst på siden, scroll helt neders, og trykk på "log out" *leke admin*:D :) Det er nesten som "cookiesene har brent seg fast i ovnen"? (low tech forklaring). Noen ganger er det umulig å logge ut, og så logge inn med annen bruker. Vil også gjerne ha en enklere/mer effektiv log ut funksjon, please. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Istedet for/ eller i tillegg til "PÅLOGGET" som det står over bruker-avataren så kanskje det hadde gjort seg "log-out" ved siden av? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by mazdafun Det er nesten som "cookiesene har brent seg fast i ovnen"? (low tech forklaring). Noen ganger er det umulig å logge ut, og så logge inn med annen bruker. Vil også gjerne ha en enklere/mer effektiv log ut funksjon, please. mvh har aldri hatt noen problemer jeg. det eneste jeg har problemer med er når du trykker på den "user cp" knappen, så kommer du inn på en side hvor det er oversikt over aktiviteten i de siste postene du har skrevet, ikke sant? denne funksjonen har aldri funka på meg uansett vilken maskin jeg bruker i huset, på skolen osv.....noen som veit hva dette er?:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 man kan gjere det slik at den logger seg automatisk av når du går ut av forumet men da må du logge deg på kvar gang du skal inn på forumet uansett kva maskin. dette gjøres ved å gå in på usercp og så på options og trykke "no" på der det står om du skal logge automatisk på forumet. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg