Gå til innhold

Log-out Funskjone på forumet!!!

Ranger emnet

rakriste

Anbefalte innlegg

Funnet ut at den fungerer rimlig dårlig..

bruker stort sett 3 forskjellige pc til surf på bilforumet.

2 på jobben og en hjemme.. sist nevnte er greit nok.

men på de på jobben, så hadde jeg satt pris på å kunne logge ut (sånn at ingen andre kan gå inn med mitt bruker navn)

prøvd flere ganger med å logge ut (via lag post etc)

Hvorfor er ikke en egen log ut knapp lettere tilgjenngelig på hovedsiden, alternativt: over avatarbilde???

mulig det finns andre steder, men jeg finner det ikke. litt frustrende da andre på jobben også bruker forumet daglig!

Kanksje automatisk log-out etter tidskjema kunne vært ordnet.

ideelt å ha en mulighet til å velge noe sånnt på bruker innstillingene!

eks. muligheten til å velge log-out etter innaktivtitet på 1-60min.

Håper noe admin. kan forklare litt eller kommentere forslaget!

lagt innlegget på både ris/ros og opplysningen pga aktivitetsnivået!

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

trykk på bilforumet.net banneren øverst på siden, scroll helt neders, og trykk på "log out"

*leke admin*:D :)

Det er nesten som "cookiesene har brent seg fast i ovnen"? (low tech forklaring).

Noen ganger er det umulig å logge ut, og så logge inn med annen bruker.

Vil også gjerne ha en enklere/mer effektiv log ut funksjon, please.

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Det er nesten som "cookiesene har brent seg fast i ovnen"? (low tech forklaring).

Noen ganger er det umulig å logge ut, og så logge inn med annen bruker.

Vil også gjerne ha en enklere/mer effektiv log ut funksjon, please.

mvh

har aldri hatt noen problemer jeg. det eneste jeg har problemer med er når du trykker på den "user cp" knappen, så kommer du inn på en side hvor det er oversikt over aktiviteten i de siste postene du har skrevet, ikke sant? denne funksjonen har aldri funka på meg uansett vilken maskin jeg bruker i huset, på skolen osv.....noen som veit hva dette er?:)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan gjere det slik at den logger seg automatisk av når du går ut av forumet men da må du logge deg på kvar gang du skal inn på forumet uansett kva maskin.

dette gjøres ved å gå in på usercp og så på options og trykke "no" på der det står om du skal logge automatisk på forumet.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider