rakriste Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Funnet ut at den fungerer rimlig dårlig.. bruker stort sett 3 forskjellige pc til surf på bilforumet. 2 på jobben og en hjemme.. sist nevnte er greit nok. men på de på jobben, så hadde jeg satt pris på å kunne logge ut (sånn at ingen andre kan gå inn med mitt bruker navn) prøvd flere ganger med å logge ut (via lag post etc) Hvorfor er ikke en egen log ut knapp lettere tilgjenngelig på hovedsiden, alternativt: over avatarbilde??? mulig det finns andre steder, men jeg finner det ikke. litt frustrende da andre på jobben også bruker forumet daglig! Kanksje automatisk log-out etter tidskjema kunne vært ordnet. ideelt å ha en mulighet til å velge noe sånnt på bruker innstillingene! eks. muligheten til å velge log-out etter innaktivtitet på 1-60min. Håper noe admin. kan forklare litt eller kommentere forslaget! lagt innlegget på både ris/ros og opplysningen pga aktivitetsnivået! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 hva er vitsen med å lage 2 poster om det?:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by ehrnst hva er vitsen med å lage 2 poster om det?:) om du leser den siste setningen en gang til så.... kanskje ikke fullt så mangfe her Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Her finner du logout knappen. Du scroller nederst på forumindex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by rakriste Kanksje automatisk log-out etter tidskjema kunne vært ordnet. Hvis du går inn på User CP --> Edit Options og trykker på NO der det står "Automatically login when you return to the site? (uses cookies)" må du logge inn hver gang du kommer inn på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Asim Her finner du logout knappen. Du scroller nederst på forumindex. Står ikke det her.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnR Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Trykk på bilforumet.net oppe til høyre. Der det typisk står: Bilforumet.net > Andre Forum > Ris & Ros, forbedringer, forslag > log-out funskjonen på bilforumet!??? Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Stemmer, kikka ikke på indexen jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg