Baldrick Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Hvor får en kjøpt en ferdig modda Xbox i Norge med ca 120 giga disk? Er det evt en kurrant jobb å modde den selv? Er det mange her som har masse spill liggende? Finner en evt det meste på Kazaa eller DC? Det er jo snart på tide å tenke på julepresangene til meg selv... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Asså.. kjøp en XBOX, kjøp en harddisk og få noen til å modde den. Kjenner noen har gjort dette... Han kjøpte en 80gb hd, også betalte han rundt 300,- for moddinga, hvis jeg ikke husker helt feil... Funker fett :D Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Har nå bestilt meg en ferdig modifisert Xbox med 80 gig disk og ca. 40 spill... Dersom noen skulle være intereresert i å bytte spill på sikt, send PM! Har letet litt etter ratt og pedaller, men det ser ikke så enkelt ut. Hvor får jeg tak i slikt, for det må da vell finens? Kan en bruke vanlig USB ratt/pedaller fra PC? Gleder meg som en unge til å fyre den opp på prosjektoren og spille bilspill på 100" lerret:D Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 120gb disk med alle spell kan jeg få hvis jeg betaler.. mennnh spiller kun bilspill uanasett :D så er ikke så stort behov ennå værtfall.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Jeg vant en Xbox i dag jeg !!!! på en konkuranse!! :P Telenor rokker !!! først tar de meg med til Ruudskogen på S40 racing ! også gir deg meg 100,- på og bli med på en konkuranse. så gir de meg en Xbox!! cool... keep it comming !! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Godt å se at pengene Telenor sparer på det nye ADSL-abboet blir brukt til noe fornuftig ;) Selv fikk jeg hederlig omtale og klapp på skulderen etter å ha jobbet som en tulling døgnet rundt når webserveren vår krasjet... fett å jobbe på universitet ass :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 godt at stjelenor bruker pengene sine på noe fornuftig... Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Baldrick: Jeg har modda Xbox med 120gig selv. Helt genialt. Kan spille divx, mp3 og streame video +++ Begynner å få litt spill, er interresert i å bytte litt jeg. Til dere andre: har sett dem selger slike på http://www.digistore.no Pass på hvis dere kjøper nye xbox maskiner nå at det ikke er den nye modellen. Fordi på den passer ikke dagens chip`er. Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Er det noen som vet om hvor jeg kan få modda Xboxen min? Har fått tilbud på 800,- Men syntes dette var litt mye. Hvor er det billigst å kjøpe disk? Er det enkelt å installere denne? Er det noen i Drammen Oslo som driver med dette? Jeg bor i Lier. Mvh CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 På QXL finner en løse chiper fra 250 kroner og ferdig modifisert for 600 kroner Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg