Gå til innhold

X Box

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Hvor får en kjøpt en ferdig modda Xbox i Norge med ca 120 giga disk? Er det evt en kurrant jobb å modde den selv?

Er det mange her som har masse spill liggende? Finner en evt det meste på Kazaa eller DC?

Det er jo snart på tide å tenke på julepresangene til meg selv...

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestilt meg en ferdig modifisert Xbox med 80 gig disk og ca. 40 spill... Dersom noen skulle være intereresert i å bytte spill på sikt, send PM!

Har letet litt etter ratt og pedaller, men det ser ikke så enkelt ut. Hvor får jeg tak i slikt, for det må da vell finens? Kan en bruke vanlig USB ratt/pedaller fra PC?

Gleder meg som en unge til å fyre den opp på prosjektoren og spille bilspill på 100" lerret:D

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant en Xbox i dag jeg !!!! på en konkuranse!! :P Telenor rokker !!! først tar de meg med til Ruudskogen på S40 racing ! også gir deg meg 100,- på og bli med på en konkuranse. så gir de meg en Xbox!! cool... keep it comming !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baldrick: Jeg har modda Xbox med 120gig selv. Helt genialt. Kan spille divx, mp3 og streame video +++

Begynner å få litt spill, er interresert i å bytte litt jeg.

Til dere andre: har sett dem selger slike på http://www.digistore.no

Pass på hvis dere kjøper nye xbox maskiner nå at det ikke er den nye modellen. Fordi på den passer ikke dagens chip`er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...