Turboed1 Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by jackpot takk for bra svar folkens..! :cool: regner med at det blir sierra på meg i vinter.. :D Du får skrike om du bestemmer deg for å hvasse motoren litt etterhvert da...eller skal bytte kam. Fikser kam med tilnærma orginalspecs i herdet utførelse...sammen med harde vippearmer er det problemet du nevnte en saga blott....skal det komme tilbake da,må du plugge oljetilførselen til kammen helt og gasse deg en runde... :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Er tross alt en FORD sierra, den lyden følger med på kjøpet den Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffe Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Quiet Er tross alt en FORD sierra, den lyden følger med på kjøpet den bare så lenge eieren har kødda med olja Siter BMW 520 E28 (med E30 325 motor) -85 Ford Escort 1.6 clx -96 BMW 518i E28 -85 Ford Escort MK5 1.4i -91 Ford Sierra 2.0li (RS) -85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 berre ikkje kjør med tikking.. skal skaffe bilder av hva som kan skje.. :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Loffe bare så lenge eieren har kødda med olja Eller han har frest inn ventilsetene...med de "myke" orginal-armene er geometrien dritviktig. Med en gang man putter inn en kam med annen basesirkel f. eks,blir geometrien feil,fordi man justerer opp mye for å få ventilklaringen riktig,og da slites de ut på null-tid... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Slurva med olje, kammen utslitt, eksosventil ned i stempel: kabankanbanksnabnkknsssssssssssss¨ resultat: oppskrapa topp, knekt eksosventil, hull i stempelet og ødelagt mc-sesong =/ Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Tviler på at stempelet smelter pga. nedslitt kam og armer på en Ford men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Stempelet har ikke smelta...det er banka i filler av en eksosventiltallerken på blåbærtur.. ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBajas Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Bare kjeda meg litt på jobb ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Well. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.