Gå til innhold

M3 speil som ikke passer.

Ranger emnet

Teigas

Anbefalte innlegg

Hadde bestilt meg m3 speil , og skulle til å montere dem på min Vw Polo Colour Concept. (96 mod) Kjøpte speil med branketter\adapter som skulle passe til 96 - 98 mod. Når jeg får av de andre speilene eller får løst dem ned , finner jeg at den nye adapteren ikke passe med de orginale hullene? Kan det hende det er et modell skifte eller noe? At jeg heller skulle hatt fra X-96 i stede for 96-98?

Noen som har en formening om dette?

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp en kompis med dette.. mener han hadde 97.. og han kjøpte til 97, men det passa ikke.. så byttan dem i non til en annen årsmodell, 95-96 elno i den durn og de passa.. så bare å prøve noen andre..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også ;)

ligger pent i garasjen , var bare flaks at 20 min før jeg skulle lakkere diverse så måtte jeg ta og se hvordan de såg ut før jeg skulle gidde og lakke de......

passte ikke... f0ckings adapter`t :rolleyes:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

jeg også ;)

ligger pent i garasjen , var bare flaks at 20 min før jeg skulle lakkere diverse så måtte jeg ta og se hvordan de såg ut før jeg skulle gidde og lakke de......

passte ikke... f0ckings adapter`t :rolleyes:

Har du enda ikke sendt dem?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Har du enda ikke sendt dem?

Off.. skikkeligt flaut dette her... fikk ikke anledning og sende dem før syden og har vært skikkeligt travelt på jobb... Jeg skal sende dem på mandag.... Viss jeg ikke sender dem på mandag så ska du få dem enna billigere ;)

(viss søsteren min kommer hjem i kveld så skal jeg få hun til og sende dem i morgen...)

MVH

Rling

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en speiladapter for et år sida eller no, hulla passa ikke så jeg lagde nye:D

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakka med han på raceland i dag.. Sa eg ville prøve med de andre adapterene han hadde, så han skulle sende meg nye når han fikk dem inn om 14 dager.

Kjøte disse i første omgang da VW Polo 6n 95- (som ikke passa)

Får prøve med disse nå da VW Polo 6n 94-95 (se hvordan det går.

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

kjøpte racing speil fra JOOM (m3) til min 97. adapterene passet ikke så jeg slipte ned kantene så passet den perfekt. Gadd ikke å drive å sende fram og tilbake med Gravik Auto, de er så trege og de viste ikke en gang at de første jeg bestilte i Chrome m3 ikke passet til en polo 6n selv om det sto at de var for 97mod polo.:D

Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider