Zetec Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Sitat Originally posted by dueno- Jeg hører på hva du sier. Men det rimer ikke i det hele tatt! En innebygd forsterker er ikke i stand til og gå ned i ohm. Da går den i "Protection" modus. Hva heter han som demonstrerte dette til deg Zetec? Du leser heller ikke hva jeg skriver, det er uvisst om det var seriekoblet eller parallellkoblet, men JEG mente at JEG hadde lest det en plass at den kunne kobles i 2 ohm, det vil si at det er godt mulig jeg tar feil om at den kan kobles i 2 ohm. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Vi testet spilleren igjen i dag, ikke så lenge da, noen timer.. Da hadde vi koblet det følgende RF 6x9 og RF 6,5" parallellkoblet (2 ohm) på hver sin front kanal. Så hadde en vi dobbeltspolet sub, som vi kjørte i 1 ohm inn på rearkanalene.. Funket veldig greit det, men er nok klart at det ikke fungerer så bra i lengden da hvis man kjører den hardt, hehe.. Skulle den vel og merke overbelastes så kutter bare spilleren ut og det står "heat" i displayet. Ellers en tøff spiller... Så det går faktisk ann på koble den i mindre enn 4 ohm som en eller annen her sa at ikke gikk.. Ikke at jeg anbefaler det, men det går.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg