Gå til innhold

Bilder av min, nå med 90 fangere..

Ranger emnet

Board2-re

Anbefalte innlegg

Eg og en kompis knippsa litt i dag, for dem som vill se.. Legg ut bilde av biln hans og, sia han har vw sideblink!

Ps. men eg kjøre fra han når snyen kommer! ;)

Har bestilt emblemfri grill (2 lykters), klarglass hovedlykter, grillist og klarglass blink med park.

golf1.JPGgolf%20siden.JPGgolf%20back.JPGgolf6.JPGAUT_7110.JPGporsche.JPG

911.JPG

Sikkler på stolene han har! SKu hatt sånne i golfen. Recaro

x 87 vw caddy

x 92 Civic VTI sedan

x 88 Golf syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

fin bil :) men ville gått for noen andre baklykter... (rice rice...)

ellers ser det jo bra ut!

2 fine porscher dette ;)

hehe, vet.. liker dem heller ikke! Men vurderer å bytte til rice-bil nå! Honda civic vti...

Så om noen er int i å kjøpe min, send pm.

SpeedWell: Greit for meg, skal høre med han;)

kimoajajaj: - (sånn?)

Tommy L: Jah, men lakken har slått seg i vinter. (se bilde) Blir vell lakka neste uke. http://home.no.net/btbj/forum/golf%20takluke.JPG

Skal også lakke en bakluke jeg har. Spylerhull og viskerhull er sveist igjen med glatt list og el åpning. (se bilde)

http://home.no.net/btbj/forum/list.JPG

x 87 vw caddy

x 92 Civic VTI sedan

x 88 Golf syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m4gnus

Fin bil du har der, men desverre litt for vanlig. Er det Nikolai sin porche? Har sett den her i harstad ett par ganger...

Sånn e det med golf vet du! Bor egentli i harstad eg og.. Jobbe i Harstad elektro. Bodde i harstad's bratteste bakke og det va konge med syncro der i vinter.. Så e genial vinterbil

Nikko e go buddy jah, han e mye i harstad. Pga dama ho Aase. E der no, dro i går.

Kem e du da?

x 87 vw caddy

x 92 Civic VTI sedan

x 88 Golf syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje interessert i en syncro golf, men før jeg tar det skrittet så har jeg noen spm.

Og siden du har kjørt syncro golf en vinter, hvordan er dette å leke med? forklar er du grei? Jeg er bare vandt til min fwd golf serru.

Og hvordan er holdbarheten på drivverket?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Jeg er kanskje interessert i en syncro golf, men før jeg tar det skrittet så har jeg noen spm.

Og siden du har kjørt syncro golf en vinter, hvordan er dette å leke med? forklar er du grei? Jeg er bare vandt til min fwd golf serru.

Og hvordan er holdbarheten på drivverket?

hmm.. Bor jo i nord-norge og når det e vinter så e det vinter. Masse sny!

Har ikkje lekt så mye, men hadde et sett med vinter dekk som var fri for pigger, og herja litt med de. Lett å komme "sidelengst" og veldig lett å rette opp. Kjenne at det spinn på mer en 2 hjul! Har servo og, så va utrulig lett å handtere. Men prøvde en 325ix og må sei den va råar:( men det si seg jo sjøl.

Va ei natt det hadde langt seg en hall meter sny. Men ikkje fan om eg kjørte meg fast, brøyta meg ned bakken til hovedveien, da hadde jeg sny litt over grilln. Kom på jobb og kjørte fire turer for å pløye vei til de andre som kom med mercene og beemeran sine;)

Men må vell egentli bare prøves!

Holdbarheten?! vet jeg ikke helt. Mitt er tight og fint da. Har ny girkasse. Ble et stort hull i den forje. Men da hadde ikke jeg bilen.

x 87 vw caddy

x 92 Civic VTI sedan

x 88 Golf syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider