Hjernen Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Har vurdert å prøve 102 okt racingfuel (får tak i til 29.-/L) på min bil med boostmiddel (blir ca 109okt), noen forhandsanstaltninger å ta(utenom tenninga da), har kjørt ca 2år (hardt) på 98, noe å si??? kom med innspill, erfaringer osv...... Råeste jeg har gjort var 45% nitro istedet for olje på oljetanken på min Honda mt-5 med 9 hk Mallossi og 7% olje i bensintanken, det gikk noe jæææææævlig, et hælvete å få stoppa dritten da men.... Og hva med en 72 mod Honda 7.5 hk 4 takt påhenger???? :D :D :D denne landa visst feil åssen får jeg den til teknikk??? Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hvis du får tak i 102oktan til 29,- litern er jeg intr i kjøpe MASSE!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Høyoktan-bensin hjelper jo ikke det spøtt om ikke du har veldig høy grunnkomp/veldig lav tenning orginalt...tar du bare å vrir opp tenninga masse,tenner den jo imot seg selv. Dvs. den tenner så tidlig at den ekspanderende gassen prøver å dytte stempelet tilbake igjen....ikke gunstig.:nono: :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Asim Hvis du får tak i 102oktan til 29,- litern er jeg intr i kjøpe MASSE!!!! Fylte 100 oktan i tyskland i sommer, til 10,- pr l. :-) Merka det faktiskt bra på bilen også Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Asim Hvis du får tak i 102oktan til 29,- litern er jeg intr i kjøpe MASSE!!!! Her får en kjøpt det til 26kr litern..var slik i fjor ihvertfall! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Prisen har stigi litt, det ligger på ca 32.-/l hos en mc-forhandler her hjemme....... For datablad + fakta og salgsteder ta en kikk her: fuel Her er litt info. En förnyade versionen av Aspen Racing Fuel har tagits fram till år 2004 och bränslets prestandahöjande effekter har förbättrats ytterligare. Aspen Racing Fuel är bränslet för dig som vill ha det bästa och vara säker på att din motor uppnår högsta prestanda. Det noga urvalet av högklassiga komponenter gör att bränslets motortekniska egenskaper är fördelaktigare än handelsbränslet. Aspen Racing Fuels höga förbränningshastighet bidrar till att bränslets energifrigörelse sker vid rätt tidpunkt, då kompressionen är som högst, vilket leder till högre effekt. Alla fördelarna med Aspen Racing Fuel kan du läsa om på sidan tävlingsbränslen. Tackvare bränslets höga kvalité och vinnande prestande så används Aspen av toppteam inom bl.a den svenska STCC-serien. Aspen Racing Fuel kan användas till alla typer av motorer. Så väl 2-takts, 4-takts och turbomotorer visar på optimala prestandavärden vid användadet av Racing fuel. Aspen Racing Fuel uppfyller de regler och bestämmelser som FIA, FIM, SBF och SVEMOs ställer i resp. tävlingsreglementen samt de miljökrav som svenska och europeiska miljölagar ställer på bränslen idag. Tekniska fördelar: Hög förbränningshastighet Håller alltid en hög och jämn kvalitét Minskar risken för "knackning" i motorn Minskar motorslitage och ger en längre livslängd Ger en renare motor med mindre avlagringar Förändras inte vid lagring Minskar risken för ånglås Tekniska data: Oktantal RON 102 Oktantal MON 90 Densitet kg/m3 769 Ångtryck kPa 50-60 Syrehalt vikt% 1,8 Svavel vikt% 0,0001 Bensen vol% <0,01 Krackade komp. vol% 0 Hvis ikke jeg husker feil av kjemien min så er ikke dette så gærne tall å dytte i motoren..... Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 kollevold rallyimport på lierskogen..selger sånt =) tror de har oktan 120 og hehe Originally posted by Asim Hvis du får tak i 102oktan til 29,- litern er jeg intr i kjøpe MASSE!!!! Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 får tak i 110 oktan også til 10 kr. L........ litt juks da.. Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Du bør tenke litt på at orginalebensinslanger ikke akkurat liker så mye oktan.... man bør vel egentlig ha (teflon) ? slanger.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Hjernen Tekniska data: Oktantal RON 102 Oktantal MON 90 Densitet kg/m3 769 Ångtryck kPa 50-60 Syrehalt vikt% 1,8 Svavel vikt% 0,0001 Bensen vol% <0,01 Krackade komp. vol% 0 Hvis ikke jeg husker feil av kjemien min så er ikke dette så gærne tall å dytte i motoren..... Vanlig pumpebensin er RON+MON delt på 2...denne er da 102+90=192/2=96 oktan racingsuppe...tøft...not....:rolleyes: Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.