Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil !

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

hei og hå !

Nå har jeg kjøpt meg ny bil, en liten oppgradering fra den gamle !

Ble nå en 1990 mod. Audi coupe Quattro 20v.

bil2.jpg (selgers bilde)

Hva synes dere ?

Utstyr :

K&N åpent filter.

Just. konidempere foran.

40mm senket

Autoklima

AC

el.vinduer/speil

Varme seter.

+++

Jeg er hvertfall veldig fornøyd, så nå er det fullt kjør med styling og andre ting når økonomien tillater det :)

Lakken er veldig pen, delvis omlakkert etter ett møte med en hjort !

Skal komme med flere bilder i morgen !

mvh stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig fin den nye bilen din,likte den ganske godt...selv om jg savner den gamle litt men...hehe...Bilen blir fin når u får satt på styling og andre felger...Du får fikse omregistreringa og slikt snart da så vi kan begynne å kjøre snart..

P.S den pipelyden på motoren din r helt råååå,høres nesten ut som en turbo!!:)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt om anlegget som blir i bilen !

Var i danmark nå nettopp hvor jeg investerte i :

Alpine TypeR 12" sub (SWR-1241D)

Alpine TypeR 6,5" komponent sett (SPR-176A )

anlegg01.jpg

Venter også på en ganske bra frontsett fra Kove audio som har sittet i en demobil, veil pris på dette settet var 3000,- ny.

Og så har jeg en DLS Classic CA-30 forsterker og en Hennesey digital forsterker.

CD spiller har jeg ikke, men jeg skal få låne en av pappa inntil videre.

I bilen jeg kjøpte fulgte det med en cd skifter jeg vurderer kanskje å bruke. Denne var styrt fra en kasset spiller som går til dundass snart !

vell....når alt dette er på plass så er det nok lyd i bilen min. Skal bare bygge til i bagasjen så det blir litt pent, og lydmessig så holdet det anlegget i lange baner for meg !

Skal legge ut bilder av resten av anlegget senere !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by miss_acoupe

Veldig fin den nye bilen din,likte den ganske godt...selv om jg savner den gamle litt men...hehe...Bilen blir fin når u får satt på styling og andre felger...Du får fikse omregistreringa og slikt snart da så vi kan begynne å kjøre snart..

P.S den pipelyden på motoren din r helt råååå,høres nesten ut som en turbo!!:)

takk snuppa :D

Tror vi må ta opp pipelyden så folket her kan høre det ! Høres ut som det plystringa som følger med i pop off lyden når jeg girer og tar ut gassen :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pipelyden,er du sikker på at den skal være der? Slik dere beskriver den så høres det nesten ut som om registerreima er for stram,og det er lite bra å kjøre med! Har forrige eier nettopp bytta denne?

Fin bil var det,skal være enig i det ja,og blir nok bra med det anlegget tror jeg ;) :)

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

Den pipelyden,er du sikker på at den skal være der? Slik dere beskriver den så høres det nesten ut som om registerreima er for stram,og det er lite bra å kjøre med! Har forrige eier nettopp bytta denne?

Fin bil var det,skal være enig i det ja,og blir nok bra med det anlegget tror jeg ;) :)

Reg.reima har netopp blitt skiftet. Det kan ikke komme fra ventilene da ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stereo bygginga begynner i dag. Skal heve gulvet og felle ned forsterker med plexi over, bygge basskasse som passer 100% i bagasjen og lage ny hattehylle.

Blir vel ikke mye bygging i dag siden pappa har bursdag, men tenkte å begynne på basskassa ihvertfall :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Reg.reima har netopp blitt skiftet. Det kan ikke komme fra ventilene da ?

Nope.. Det er nok registerreima di som er for stram! Hadde slik turbolyd før jeg også,ufrivillig,da de hadde stramma til altfor mye på reima! Stikk å få det ordnet før du får deg en skikkelig smell i lommeboka!! Stikk dit han har vært å fått den bytta,så får du det på reklamasjon,da du må ha ny regreim og strammer..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider