Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil !

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Har sitti med forstuet fot siden i går, og på den tiden har jeg tenkt utrolig mye på hva jeg skal velge.

Men i dag tok jeg en kort tur i audien for å leie en film, og audi følelsen kom sterkt tilbake ass :)

Hu me corradoen har forresten ikke ringt tilbake, gjør ikke hu det så gjør heller ikke jeg det. Er gla i Audien min amma :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NoLimit

Hadde aldri i verden byttet bort en 20v QUATTRO mot en corrado g60 jeg men.... MEN.. det er meg da! :)

Tror nok vi egentlig deler mening der altså :)

Har ikke hørt no mer fra hu me corrado uansett, så da blir det nok 4 ringer på meg fremdeles !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa quattron litt i dag !

Sku levere en film oppi røislimoen, og siden det er på veit opp mot sjusjøen så tenkte jeg sku sjekke føret oppi der jeg.

Og jadda, var ett par glatte partier der gitt :D

Gira ned, rykka litt på rattet og gasset....sjohei ! detta va gøy !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

DET ER GØY MED QUATTRO !!!!! JIIHAAAA !!!!!!

JAH!! :D Quattro er tingen vettu...

MEN .... nå har jeg hørt STYGGE rykter om at du har byttet bort QUATTRO 20v`n din mot en corrado??? Du har vel seriøst ikke gjort det? Får da for all del ikke håpe du har gjort det... det kommer du hvertfall til å angre sinnsykt på... :rolleyes:

Håper jeg bare har drømt........ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff huff huff huff.. alt jeg har å si.. må være et stort nederlag.. hehe.. ;) jeg hadde aldri i verden gjort det om jeg var deg.

Men får håpe du trives med den da :D

Går vel kanskje bedre enn audi`n... men så spinner den desto lettere da...og.... snart.... er det vinter... da er det en som kommer til å angre på at han ikke har quattro mer... spesielt da han kan se diverse audi komme kjørende forbi i full quattro sladd der vi med fwd står fast...... :(

JEG skal hvertfall ha meg quattro neste gang. Og skal da aldri mer ha noe annet! :D

Lykke til med `rado`n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den går helt hinsides villt, kjørte med han i går og i dag og det går rett og slett helt villt !!!

får bakoversveis i buksa når han drar på, og kompressor hyle lyden og POFFF lyden er jo til og sikle av..

tror stian har gjort en veldig bra deal jeg..

for audien skulle snart på eu godkjenning, og bilen var ikke akkurat i tipp topp form for tiden..eller hva stian?

sprukket rute, endeledd?, utslitte sommerdekk,utslitte vinterdekk,lekkasje og rust i eksos annlegg, ulovelige baklys og mer som jeg har glemt?

i tillegg var du vel litt lei audien og? spesielt med tanke på stereoen :)

quattro er for pyser :P hehe..

nei alt i alt vil jeg gratulere stian med en heidundrandes rå corrado, litt VEL lav men det tar du med et smil :D

hehe

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider