Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil !

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

byttet mot corrado.

Er en del harry rånere på lillehammer ja..hehe...pleier å trekke meg litt bort fra alle 240 gutta og lignende og steller meg heller opp ved jysk. Der er det forøvring lyskastere så det er ett fint sted å vise fram bilen, der 240 folket er så er det helt mørk og det er vel like så greit også vel ? :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by goLd^-

så sant, så sant

;)

var så mye harry råning ved Essoen ved E6, der jeg kjøpte bilen i brummundal atte ja...

spesielt en volvo 142.....

til og med golfer II med RS2 leppe :S

gleder meg bare til torsdag jeg nå, da blir anlegget kobla opp tenker jeg :D

Du får legge ut noen bilder av anlegget da !!

Driv å lakker noen smådetaljer i motorrommet mitt nå jeg, så det blir litt penere. Nå som dumpventilen er montert så må jo resten se bra ut også ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by goLd^-

var så mye harry råning ved Essoen ved E6, der jeg kjøpte bilen i brummundal atte ja...

spesielt en volvo 142.....

til og med golfer II med RS2 leppe :S

|||Off topic|||

hehe... esso`n ja..også kalt 24timern.. mye harry i brumunddal gitt... ;)

Lars du har kjøpt bilen din av? Pen audi det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audien er kjøpt av Lars ja

kjenner du han?

hvis du gjør, kan du hilse å si at det var en kanll bil han solgte meg

kun 1 feil så langt som kom uventa.....

dynamoen/viftereima var stramma ALT for hardt

først hoppa viftreima av, så viste det seg dagen der på i dagslys, at hele dynamoen var blitt skjeiv (bærearmen ut fra dynamoen, som drar viftereima rundt)

måtte bytte dynamo, kjapt gjort da jeg fant ut at det var umbraco "skrue" som måtte til for å få skrudd av dynamoen...

takk gud for at en tosk hadde vraka en audi 2.0E -92 mod uka før i larvik, 500spenn for "ny" dynamo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider