Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil !

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Driver å pusser på taket ja.. Har blitt mye bedre allerede. Ska til Lakkspesialist neste uke.. Kjenner han, han kan gjøre det skikkelig for en 3-400 kr :D

Audi TT 2.0TFSI 2010 mod

Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt)

Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt)

Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt)

Audi Coupe 10V (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TropicX

Nice!! Veldi pen bil! :D

blir bedre da du får på den nye fangeren! Var det ikke snakk om en RS4 fanger du hadde på handa?

frontfangeren kjem på ferie til lillehammer til helga :D så da blir det front på meg, den er til og med tilpasse til bilen min :D

Han som selger den skal besøke svigers her på lillehammer så da sku han ta med fronten ! gleder meg !!

Blir nok jeg som gir den ett midlertidig strøk med lakk, har ikke råd til å betale mye får å få den lakket. Så da kjøper jeg med litt ekstra lakk så jeg få lakka sidekjørtene mine.

Så da blir det nok bra skarru sjå !!

Må gi en mega takk til mandel for lån av penger :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by snerhus

Er frontfangaren montert no? :D

kanskje til neste helg, fangeren er ferdig tilpasset bilen min, men mangler fester. Så jeg må få en mekaniker til å sveise på det og montere fangeren.

Så er det å få lakket den, men siden jeg har dårlig råd så blir det jeg selv som lakker den. Får bare gjøre det grundig og be til gud om at jeg får ett greit midlertidig resultat :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort non smågreier nå.

Har byttet grillen jeg hadde mot grillramme med sadsam på forumet her. Så i dag lakket jeg den, og speilene helt ned, og stavene vindusviskerne sitter på i bilens farge.

Neste ting som ska lakkes er antenna bak og den svarte greia den sitter på og spylerveske dysene på panseret.

Tar også å lakker sideskjørtene når jeg skal lakke frontfangeren.

Går fullt for den cleane looken nå :D legger ut bilder når været blir bra og tingene er montert igjen !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Har gjort non smågreier nå.

Har byttet grillen jeg hadde mot grillramme med sadsam på forumet her. Så i dag lakket jeg den, og speilene helt ned, og stavene vindusviskerne sitter på i bilens farge.

Neste ting som ska lakkes er antenna bak og den svarte greia den sitter på og spylerveske dysene på panseret.

Tar også å lakker sideskjørtene når jeg skal lakke frontfangeren.

Går fullt for den cleane looken nå :D legger ut bilder når været blir bra og tingene er montert igjen !

Høres bra ut!! :D

Cruising på søndag.. bør du få med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste på lista for den cleane looken er :

- Hvite sideblinkere foran.

- Lakke spylerveske dysene.

- Lakke antenna.

- Lakke sidekjørt.

- Rs4 front som såklart blir lakket i bilens farge, så da blir jeg kvitt stygg svart plastfanger foran.

Som dere ser på det nederste nest nederste bildet så er enderørebe borte. Har sånn jævla 240 lyd nå sidne bakrelyddemper rustet tvers av :(......men får heldigvis satt på ett eksos anlegg som sto på en s2 i morgen !

Har forresten satt på dette luftfilteret :

8458521-Preview.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate no ble bilen stilig! Spesielt med de sota baklyktene ;)

Når kommer Stylingen på da?

Ska kanskje bestille litt knask til bilen ettersom jeg fikk lønning igår :D:D:D TEnkte på en RS fanger fra sverige og en bakfanger fra Autospar.no.. sidekjørt må vente (Dyrt og ikke særlig pent før senking er gjort).. Ska kjøpe RS Lykter og har bestillt/montert hvite instrumenter med blått og rødt lys i med kromringer rundt(på vei)

Ska få tak i et kamera og ta bilder av "Exen" din :D

Anlegget ditt ble da drit stilig! Spesielt med Audi Ringene som kronen på verket :D

Skal lage skikkelig hattehylle og slikt jeg også, men må først finne og isolere vannlekket.. Det lekker vann inn i store mengder, etter det er tettet, da blir det glassmonter med forsterker ssamt kanskje litt neon knask for å lyse alt opp :D

Audi TT 2.0TFSI 2010 mod

Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt)

Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt)

Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt)

Audi Coupe 10V (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider