Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil !

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Ska forresten inn på stor service imorgen... kjenner fyren så jeg får sjekken gratis og delene til innkjøpspris :D

Ska montere senkesett også forresten :D

Audi TT 2.0TFSI 2010 mod

Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt)

Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt)

Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt)

Audi Coupe 10V (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker :)

rs4 fronten henter jeg til helgen, men når den blir montert er jeg litt usikker på, må få noen til å lage fester o.l. Men håper da at det ikke blir alt for lenge til.

Når jeg får montert fangeren så skal jeg kjøpe sølv gitter å ha i fronten, og da monterer jeg også det i grillen.

Neste ting jeg kjøper tror jeg blir EVO sidekjørt, siden det ikke er altfor dyrt. Så for prøve å spare så jeg får kjøpt meg det. Men når det innkjøpet blir veit jeg ikke, det bestemmer lommeboka :)

Er også på jakt etter hvite sideblinkere. Gjorde ett impuls stunt med å sote dem, men som dere ser så ble det drit stygt !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Coupe'Axel

Ska forresten inn på stor service imorgen... kjenner fyren så jeg får sjekken gratis og delene til innkjøpspris :D

Ska montere senkesett også forresten :D

høres bra ut. Senking gjør seg bra med de felgene på bilen din :)

Min er senket 40mm foran med justerbare stivelse (koni)....skulle hatt senket den litt bak også. :)

Skal du senke med kun fjører eller med dempere også ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvgrill?

JEg har jo den som du selgte med bilen til meg.. den kan vel du få?

Du fikk med ett sølvgitter jeg hadde tilpasset bak den grillramma som fulgte med bilen. Det samme metode og gitter jeg skal ha i den grillramma jeg har nå.

Fikk jo byttet meg til den grillramma med sadsam på forumet her, samme grillramme som sitt på gamlebilen min.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRor det blir både dempere og fjærer... hele pakken... så blir alt nytt... tenkte på 40/40 eller kanskje 60/60.....

Tror kanskje demperne sku ha vært byttet på coupeen din uansett ? virket ganske mjuke når jeg kjørte med den.

40/40mm er jo ganske greit da, men jeg vil ha 60/60 på min:)

tenkte kanskje å kjøpe 60/40 senk på min, altså senke den 60mm foran siden den har koni dempere, og 40 mm bak siden det er orginal dempere.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... de er ganske myke.. må nok byttes.. å bruke 2-3000 kr ekstra på senkedempere da har ikke noe å si.. 60/60 er mest fristende, men bor i HUMPE helvete!! En hump annenhver meter... SINNSYKT irriterende! men men... går nok bra..

Bare lurer på om jeg får tid til å gjøre alt jeg vil med bilen siden jeg reiser i militæret og 28 dager.. får style den opp mens jeg er hjemme da, kanskje omlakkere panseret.. SÅ jævla med steinsprut.

Audi TT 2.0TFSI 2010 mod

Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt)

Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt)

Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt)

Audi Coupe 10V (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg ikke !

Byggingen av gulv har startet og jeg har en go følelse om at jeg faktisk kan bli litt fornøyd :) Gulvet skal jeg heves og felle ned 2 forsterkere. Basskassa blir som den er nå bortsett fra at elementet skal snus med magneten ut. Og så skal jeg få koblet opp alle neonlysene !

Hattehylla og gulvet skal trekkes i svart skay, materiale som ligner på skinn.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg inn bilder!

:cool:

Check out my Audi 80 B4 project!!

1993 Audi 80 2.0 (Gjorde meg Audi frelst)

x 1987 VW Transporter (Turbil reg. på 9 personer!)

x 1983 Toyota Camry 2.0 GLE (130hk, rallebil)

x 1989 VW Golf Syncro GTi (Kræsjet og smadret i et tre.)

x 1996 Volvo 460 GLi (Cruisebilen)

x 1986 Toyota Camry 1,8 DX (Min første bil. Rallebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider