Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil !

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Da var anlegget så og si ferdig. Noen småting som gjennstår, men det skal jeg fixe snart. Ble kraftig missfornøyd med trekkinga av gulv og hattehylla, dere ser grunnen ved hjørnenene i hullet til plexiglasset i hattehylla og listene oppå. Kan hende jeg får noen proffer til å trekke det for meg senere hvis det ikke koster shorta.

Det kan hende subben blir bytta snart også, får meg kanskje enn 12" kicker solobaric L5.

Vel...sånn ser det hvertfall ut nå :

anlegg04.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Driv å lager meg ett lite panel i midtkonsolen nå. Er ett hull der hvor det satt en kasett veksler som jeg røska ut når jeg fikk bilen, så da blir det ett panel lagd i metall med brytere til : TV,Neonlys og andre ting jeg kommer på senere som treng bryter. Skal kanskje ha tåkelys i rs fangeren så da blir det en bryter til det.

Bilde av der panelet blir (hullet der ledninger ligg) :

DSC00451.jpg

Har skjært ut metall biten så det passer perfekt til hullet, gjennstår å borre hull til brytere og lys.

DSC00450.jpg

Mulig jeg bruker denne til lys, men er litt usikker. Får tenke på det til i morgen :)

DSC00449.jpg

Satt barnevakt i går, så jeg farget pærene til taklyset :)

DSC00452.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg hadde egentlig planer om RS 2 evt. RS 4 front på min 20V, men nå synes jeg at litt for mange har det. Satser derfor litt på original stilen. Dvs. noen små modifikasjoner.

Fronten på 20V sedan er jo ikke noe videre fin å se på, men med cupé / S2 frontfanger tar den seg opp utseende.

Derfor kunne det vært interessant å høre litt om pris på fanger uten lykter.

5 - the magic number!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS4 front er vel ikke så mange som har ?..er hvertfall ikke det på coupe synes jeg.

Men du skal få fangeren billig. Må først finne noen som kan ta på seg litt svart arbeid med å lage fester og montere rs4 fronten, er ikke veldig popp å drive med glassfiber :(

Hvis jeg ikke får solgt orginal fangeren så kommer jeg til å modde den litt, varme den og fixe noe arti noe med "munnen" på fangeren, og kanskje borre ut noen hull til spredere el.no :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få trimma den en eller annen gang, men det koster jo så mye. Driv å undersøker litt nå om hvordan det er å sette i turbo i motoren jeg har. For turbo er jo selvsagt det jeg mest vil ha.

Blir det ikke turbo så vil jeg chippe, fjerne katalysator, sette på trimkam og effektanlegg. Å fjerne katalysatoren vil nok muligens skje snart, må finne ut om noen kan lage ett rør med flens slik at jeg bare kan skru av røret og sette på katalysatoren når den skal inn til PKK.

Ellers så vet jeg jo at det ikke er store problemer å sette i s2 motor, eneste jeg isåfall da må gjøre er så fixe 5 bolt til hjula. Men uansett så vil dette bli ganske dyrt for meg.

Vet du eller noen om hvordan det er å sette i turbo i motoren jeg har nå ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å montere turbo på 7A motoren, men prismessig blir det like dyrt som å konvertere til S2.

Har fundert på samme tanken selv, men det blir nok ombygging til S2. Ombygging av hjulbolt dim. fra 4x108 til 5x112 er ikke så komplisert / dyrt egentlig. Etter å undersøkt litt har jeg kommet fram til at det sannsynligvis bare må byttes hjulnav, hjullager, skive og drivaksling m/ledd.

5 - the magic number!

Lenke til kommentar
Del på andre sider