Gå til innhold

Mk1 1.8 20v T ???

Ranger emnet

vw671

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til noen som har bynnt på ett sånt prosjekt??

Har tenkt lenge på det, å det er jo flere i tyskland,england osv som har gjort denne konverteringen... Men er det noen som kjenner til noen eller har ett slikt prosjekt pågang selv..??

med tenke på godkjenning: Det er jo einsere med g60 motor som er godkjent..., så det skal jo funke med en "tam" 1.8 på 150hk... (med potensiale, hehe...)

P4162761.jpg

P4162772.jpg

siel_o.jpg

Den luringen som har ett slikt prosjekt holder vel helst kjeft.. siden set er sjelden vare her til lands..

En gang i fremtiden skal mitt grønne einser "vidunder" få nytt liv igjen.. Å d kan bli lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vw671

Noen som kjenner til noen som har bynnt på ett sånt prosjekt??

Har tenkt lenge på det, å det er jo flere i tyskland,england osv som har gjort denne konverteringen... Men er det noen som kjenner til noen eller har ett slikt prosjekt pågang selv..??

med tenke på godkjenning: Det er jo einsere med g60 motor som er godkjent..., så det skal jo funke med en "tam" 1.8 på 150hk... (med potensiale, hehe...)

P4162761.jpg

P4162772.jpg

siel_o.jpg

Den luringen som har ett slikt prosjekt holder vel helst kjeft.. siden set er sjelden vare her til lands..

En gang i fremtiden skal mitt grønne einser "vidunder" få nytt liv igjen.. Å d kan bli lenge til...

Den einsern der er bygget av noen fra Finland, vi så den da vi var på Bug Run. Tror det er pajelle og gutta. Den var sinnsykt gjennomført. Eneste som var surt var at noen fulle svensker klarte å kjøre inn i siden på den på lørdagen..

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvet du hvem det er...?? har du noe epost el no tlf nr.... Jeg ble supergira nå... Han med golf 2 1.8 20VT nevnte at det var en ener under bygging... Har en kompis som driver bildemontering så tenkte jeg skulle kjøpe en kondemnert golf IV GTI gjennom han, siden man ikke for kjøpe som privatperson... Men for øyeblikket er økonomien bånn... Men er ekstremt glad for at jeg har hel trustfri bil å starte med =) Før jeg så bildene av den finske 20VT`en tenkte jeg å "bake" inn instrumentene fra golf IV som det var gjort på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min har også egntli hvert å holde ijgenn... men,men... Det er litt irriterende , .... Men det var artig å snakke med audisentrum, han jeg snakket med var superpositiv til det... han hadde ikke hørt om noen under bygging dda jeg snakket med han for ca en mnd siden...

Vurderte lenge å legge inn tilbud på den cabben din, før du kjøpte den... den lå ute på autodb, ikke sant?!

Frode..?? ingen etternavn?? unnskyld maset ,men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider