mazdafun Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hei. Skal ha sanblåst ramme på en pickup. Noen som vet om noen som gjør det i Jessheim, Kløfta, Årnes området? Kan jo kjøre litt avgårde også hvis jeg må (Kongsvinger, Hurdal, etc....). Nærmeste hittil er ute i 1-back (Enebakk). og det er litt langt. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Står jo en lastebil med reklame for sandblåsing langs motorveien ved Kløfta....sjekket ut denne? Ser den når du kjører fra Kløfta mot Oslo...står til høyre etter den slake svingen på motorveien etter selve Kløfta-sletta.. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hei. Har alltid tunnel-syn på det strekket (-man må jo akselerere i ett akselerasjonsfelt :D ) på vei til jobb, men vet hvor du mener. Skal kjøre innom på vei hjem fra jobb idag å høre. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Av en eller annen grunn la heller ikke jeg merke til den bilen når jeg kjørte sykkel...så den aldri før jeg måtte krabbe rundt i den gamle Pug'en.. :D:D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Tror Svekå bil på minnesund tar på seg slike jobber, men er redd de er litt dyre... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 kan leie et verksted ellerno på kilemoen i Hønefoss for 500.- timen elsn. jobber med en som har brukt det litt. er vist veldig greit sa han. men dettta blir vel litt for langt er jeg redd :/ Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Skulle gjerne ha glassblåst noe jeg da, ingen som vet om noe slikt? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg