dyngman Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by dyngman jo takk bare bra,du da? ah ikke så værst nei:eek: Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Scizo?? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 hehe takk ;) jeg ba spesielt om en bmw 2l disel ;) mtp glattkjøringa! så nå ska jeg koooose meg me tverring å spinning! :D :cool: Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 heldige dere er da... ville heller kjørt bilen min på glattkjøringa!! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 der va æ åsså ferdi me teorien.. klarte den idag :D wohoo! Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Mambo issj æsj.. (osv osv osv) jeg må kjøre glattkjøring med _F_eil_W_heel_D_rive :(:(:( det er bummer det. får ikke engang leika litt skikkelig der :( må brekke osv :S Å brekke er ikke nødvendig! Ræva kommer uansett når det er såpass glatt;) Snakker av erfaring! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Pancho der va æ åsså ferdi me teorien.. klarte den idag :D wohoo! grattis! :) føles godt å komme ut av biltilsynet med bestådd teori... har fådd oppkjørings dato, 30.sep PÅ bursdagen min jo :D oi så tilfeldig .. hehe gleder meg som en onge på julaften til å kjøre nå!! Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Primera Hehe. Syntes det var drit fett på glatt kjøringskurs jeg. Stikkord: 1.8l, turbo, 225 hk. og quattro :P (Audi S3) Heldig du! Jeg trudde også jeg skulle få ha det morro på glattkjøringa, kjørte også Audi S3 (2000 mod med 210hk riktig nok).. Gjett om jeg var skuffa da kjørelæreren ventet med en GOLF 3!!! da jeg møtte opp den dagen :( Men fordi kjørelæreren min var så allright, så det blei morro fordi om det bare var en fattig fwd :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 aaai!! KJIPT ... men takk for at du sa det nå ska jeg høre med kjørelærern min.. Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 neida.. på glatta me bmw'en :D hehe bare få dager igjen til oppkjøringa nå!! :D trenger ALLE tips jeg kan få ang oppkjøring,,, UANSETT! Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Er ikke mange tipsene som hjelper på oppkjøringen, men har noen.. Slapp av når du kjører. Det verste du kan gjøre er å stresse deg selv opp, da går alt på tverke. Prøv å få i gang en samtale med sensoren, sånn at du ikke bare sitter og er nervøs for deg selv. Gjør du en feil på turen, men viser at du vet at det var feil, og ikke gjentar den i andre lignende situasjoner på turen kan det godt være at sensoren godtar det. De vet at du er stresset og spent, og alle kan gjøre feil.. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg