Gå til innhold

50% på vei til lappen.. EEEEE!!!!!

Ranger emnet

jossa

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mambo

issj æsj.. (osv osv osv) jeg må kjøre glattkjøring med _F_eil_W_heel_D_rive :(:(:( det er bummer det. får ikke engang leika litt skikkelig der :( må brekke osv :S

Å brekke er ikke nødvendig! Ræva kommer uansett når det er såpass glatt;) Snakker av erfaring!

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by Pancho

der va æ åsså ferdi me teorien.. klarte den idag :D wohoo!

grattis! :) føles godt å komme ut av biltilsynet med bestådd teori...

har fådd oppkjørings dato, 30.sep PÅ bursdagen min jo :D oi så tilfeldig .. hehe

gleder meg som en onge på julaften til å kjøre nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Hehe. Syntes det var drit fett på glatt kjøringskurs jeg. Stikkord: 1.8l, turbo, 225 hk. og quattro :P (Audi S3)

Heldig du!

Jeg trudde også jeg skulle få ha det morro på glattkjøringa, kjørte også Audi S3 (2000 mod med 210hk riktig nok).. Gjett om jeg var skuffa da kjørelæreren ventet med en GOLF 3!!! da jeg møtte opp den dagen :(

Men fordi kjørelæreren min var så allright, så det blei morro fordi om det bare var en fattig fwd :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Er ikke mange tipsene som hjelper på oppkjøringen, men har noen..

Slapp av når du kjører. Det verste du kan gjøre er å stresse deg selv opp, da går alt på tverke. Prøv å få i gang en samtale med sensoren, sånn at du ikke bare sitter og er nervøs for deg selv. Gjør du en feil på turen, men viser at du vet at det var feil, og ikke gjentar den i andre lignende situasjoner på turen kan det godt være at sensoren godtar det. De vet at du er stresset og spent, og alle kan gjøre feil..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider