Mandel Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 fyller år den 2 august, men har ikke fått oppkjøring før 19. august.. noe som ødelegger for ferieplanene mine og alt.. i tillegg har kjøreskolen min ferie fra 31 juli til 9 august.. kan jeg forresten ta oppkjøringa med bilen min? den har jo håndbrekk i midten!=! er det ofte man kan få oppkjøringen tidligere? ved avbestillinger og sånnt..?? mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Du kan ikke bruke din egen bil, bilen må ha clutch, brems og gass på begge sider... Ekstra speil invendig og utvendig osv osv Det er altid noen avbestilinger så hvis du ringer hver dag og sjekker om noen har avbestilt kan du ha flax. Men du må huske at du må ha bileie i orden den dagen du skal kjøre opp så du ikke står der uten bil :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg