Gå til innhold

Snart lakkering

Ranger emnet

AJ82

Anbefalte innlegg

Går litt frem og tilbake her... Nå ser det ut til at det blir kamelon farge igjen, Liquid Silver :D De hadde bestilt denne på verkstedet selv om jeg egentlig hadde endret det til Hot Pink. Men skulle få en bra pris, og da er det nok verdt det.

Håper bilen blir lakkert neste uke, har jo litt arbeid igjen på den også.. Vil ihvertfall ha den ferdig til de siste treffene i år...

Nye bilde kommer etterhvert..

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke det er den fargen på bildet her tidligere...Men er vel noe i nærheten. Den jeg har sett på er fra Standox sin Exlusive Line og koster ca 6000-7000 kr for en liter. Lakken er lys grå i utgangspunktet, med endel metallic/perlemor... Skifter i blå, lilla, grå og grønn tror jeg. Kan nok bli ganske stilig. Håpe å bli ferdig til VW-Audi treff på Rudskogen i august...

PS: Er ute etter nye baklykter og grøftlys hvis noen har...

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg igang med å pusse igjen... Blir mye å gjøre i morgen, og håper å få lakkert på fredag... Tror resultatet blir bra. Hente lakk i morgen, og håper bare den blir like fet som den ser ut på prøven.. Bilder kommer så fort jeg blir ferdig.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var og kjøpte lakk i dag.. endte opp med en ganske fet blå farge.. men jeg liker og holde dte litt moderat da.. men smaken er som baken..

vi sitter i samme båt... bilen min ser helt lik ut som din..hehe

sjekk her http://home.no/machagen/inedx.html

litt off topic det da....sorry

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

Her er lakken du mener, har begynt og sprøyte polon med den.

477643_28.jpg

Hvor mye går det sånn ca på bilen tror du.. Har bare bestilt 1 liter av lakken.. Skal jo grunnes med en annen farge først. Hvilken grunnfarge har du brukt??

Ser jo jævlig bra ut da ;) Begynner å glede meg litt nå...

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke jeg prøvd å lakkere noe sånn proft, men synes en liter hørtes lite ut jeg!

er vel 300ml på en sprayboks, brukte 3 på min lille moped,(hadde grunnet også) å d ble egntli for lite! men er ikke sikkert det kan sammenlignes!?

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R|ppeR

nå har ikke jeg prøvd å lakkere noe sånn proft, men synes en liter hørtes lite ut jeg!

er vel 300ml på en sprayboks, brukte 3 på min lille moped,(hadde grunnet også) å d ble egntli for lite! men er ikke sikkert det kan sammenlignes!?

Jeg brukte 1L på motor rommet og halve ræva på golfen, men jeg er ikke proff og sløste vel bort litt lakk også.

Tror proffe lakkerere skal greie å lakkere en liten polo med 1L

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken grunnfarge har du brukt??

Tror det var sølvfargen til audi som er brukt under.

Har bare bestilt 1 liter av lakken

Hmmm. Jeg har bestillt 4 jeg, har allerede brukt mye. Må nok bestille 1L til.

Skal endel lakk til for og få fram effekten.

Her skal man ikke snåle på lakken tror jeg

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

Hmmm. Jeg har bestillt 4 jeg, har allerede brukt mye. Må nok bestille 1L til.

Skal endel lakk til for og få fram effekten.

Her skal man ikke snåle på lakken tror jeg

5 liter!!! Blir jo en sinnsyk dyr lakk da. Mener 5 liter av bare kamelonen... Skal egentlig opp å få lakket den snart, men da spørs det hvordan det blir :mad:

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider