tfac Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 bruker vel 2,5liter :) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Holder med 2l på Golf II.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 2 liter lakk på ein golf???? han som lakka min bil sa at han hadde brukt 8 liter????? litt mykje synst eg men forsatt så mangla det litt lakk enkelte plasser på bilen og renninger andre plasser Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 har han ikke brukt flere lag da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 har han ikke brukt flere lag da? kor mangen lag da?? 10??? det er fleire plasser på bilen der der er sjoldete pga forlite lakk. enkelte plasser har lakken rennt. han sa og han hadde vert i lakkboksen 4 ganger med bilen. hadde i tilleg fraont og bakfanger og sideskjørt + litt div små ting. men skal vel ikkje bruke 8 liter Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 n00b! :P han er vell ikke proff lakerer? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 n00b! :P han er vell ikke proff lakerer? hehe. før eg leverte inn bilen til han så fekk eg høra at lakkeringen hans var bra og prisen var bra. fekk bilen tilbake. eg var missfornøyd og fekk da høra at han ofte hadde på forlite lakk eller at lakken aldri blei skikkelig tørr før han tok dei ut av boksen. det var ikkje privat person eg fekk lakka hos men eit firma. me hadd og i tilleg avtalt prisen på 5500kr + moms men da eg ringte å hørte om bilen var klar så skulle han ha 16000kr for jobben. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Kor var det du fekk lakkert bilen din? Skal muligens lakke prosjektet mitt i løpet av vinteren vist den blir klar, og da vil eg ha den lakkert hos ein som kan faget sitt. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Kor var det du fekk lakkert bilen din? Skal muligens lakke prosjektet mitt i løpet av vinteren vist den blir klar, og da vil eg ha den lakkert hos ein som kan faget sitt. ikkje langt fra der du bur. FLK på glæsver. ville heller satsa på litt meir seriøser bedrifter som bjorøygården eller åsane lakkering. sjekk denne linken ang bra lakkering i bergens området: http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=42489 Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Ok, lenge siden eg bestemte meg for å ikkje lakke den hos han :ex_machin Bur 2-3 min. derfra. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Beklager OT: Gjorde alt grunnarbeid selv jeg, samt en kamerat som grunna den, så mellomslipa jeg. Betalte fyren 2000,- svart og han lakkerte bilen min. 2L lakk, ble tilsammen 2.5-3l lakk, for det var en del styling m/div som også skulle lakkeres. Men 2l på kun Golfen. Og han som lakka Golfen min er en lakkerer og jobber her på Ørland Bil (Toyota)! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg