Gå til innhold

Når skal man bytte reg reim

Ranger emnet

113deluxe

Anbefalte innlegg

Bytt reima når du kjøper en bil, dersom servicehefte ikke sier at det nylig er gjort da.

Jeg har en golf II 1.6 og kjørte til reg.reima blei så slitt at den slura på tannhjula og nå for jeg faen ikke bilen til å tenne med ny reg.reim.

Like før hele bilen går rett på huggern!!!

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DeeLuxe

ok, bilen min har gått 180k nå og jeg rekker ikke bytte reima før jeg skal på ferie...blir 60-70 mils kjøring i ferien...håper det går bra da.

skru av dekslet å sjekk reima før du drar.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reima ble byttet ved 120k nå har bilen gått 180k og det er vel påtide å bytte ja får ta sjansen og bytte når jeg kommer hjem. Det må vel ligge en sikkerhetsmargin i de 60k som vw sier, ikke slik at når det har gått 60k så ryker reima på flekken...

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Det er kun på GTI 16V det kan gå galt, på vanlig og GTI 8V så er det umulig å få det til.

vet du hva som skjer med polo 1.6 hvis den ryker?

btw, en på jobben har kjørt sin jetta II ca 300.000km uten å skifte registerremm, og han har hatt sin siden 80.000km

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider