Gå til innhold

erfaringer,meninger,pluss,minus,--->320,325 E30

Ranger emnet


M 4-life

Anbefalte innlegg

Originally posted by JuIius

Jeg vil også foreslå 318iS, men du får neppen en for 20k. Hvorfor vurderer man ikke 323ì?

 

Hvem betaler over 20k for en e30 4er?? da er man dust da! bmw er ikke bmw hvis ikke du har 6er lyden! det er et must! på de eldre ihvertfall...så vil jeg tro 6ern holder bedre..det har jeg ikke fakta på,bare noe jeg tror.. en 323 blir da altforgammel...fulle av rust er de som regel å.. og ihjelkjørt! sats på 320 eller helst 325!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel vel :)

 

Noen synes vel 4`ern er grei også ;/ det synes jeg ikke jeg.

Må ha rekkesekser lyden :) den er søt og koselig.

 

OM du vil så kan du prøvekjøre min 325, går greit den ..

chip`a,sportsfilter,plana toppen.

 

325 går en god del bedre enn 320, har erfart det selv.

Eneste er vel .. at du får 320 i bedre stand, mye mer ekstrautstyr og diverse andre ting, ettersom de er litt billigere i utgangspunktet. Jeg fikk min 325 for 19000 .. ja, det er billig :)

En del småfiks ( som jegi kke har fiksa enda .. ) bilen går og går..

 

 

325 om du har litt penger(får du ikke sette den på foreldrene dine, kan du like godt gi opp / kjøpe 320 ) ..

 

320 om du vil ha en pen wannabe-325 ;)

 

hihi

 

n3c

- Kjører mammas hypermoderne ford escort 1.4i 1990 5-dørs ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

 

Hvem betaler over 20k for en e30 4er?? da er man dust da! bmw er ikke bmw hvis ikke du har 6er lyden! det er et must! på de eldre ihvertfall...så vil jeg tro 6ern holder bedre..det har jeg ikke fakta på,bare noe jeg tror.. en 323 blir da altforgammel...fulle av rust er de som regel å.. og ihjelkjørt! sats på 320 eller helst 325!

Jeg bare nevner at 323i en er en bil man må vurdere, selvfølgelig regner jeg med at ingen kjøper en som er ihjelkjørt og rusten.

 

318iS er ett fullgodt alternativ til 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsikring på 320'en min koster flesk, billigste jeg fikk var 10k på meg selv, som er under 20.

var mange forsikrings selskaper som ikke ville ha meg som kunde engang :S

men bilen går no greit, selv om lyden som dere alle snakker om, ikke var fullt så grom som jeg hadde håpt på, og vi nesten si at min venns 318 lagde bedre lyd..

[]BMW 320i E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler at n3c er litt kjepphøy med sin "nye" 325.

både 320 og 325 er ganske daue, og det er ikke SÅ stor forskjell.

Det er forskjellige motorer og drivlinje.

Og selvfølgelig litt utstyr om man betaler ekstra.

 

Kjøp 323 eller 325 du, men sørg for at det ikke er for mange småfeil på den, små feil blir fort store.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by exuz

forsikring på 320'en min koster flesk, billigste jeg fikk var 10k på meg selv, som er under 20.

var mange forsikrings selskaper som ikke ville ha meg som kunde engang :S

men bilen går no greit, selv om lyden som dere alle snakker om, ikke var fullt så grom som jeg hadde håpt på, og vi nesten si at min venns 318 lagde bedre lyd..

Bare å lage effektannlegget selv det.. Fin lyd i min 320, høres nesten litt ut som den røde bilen som Vin Diesel kjører inn i industriområdet i begynnelsen av Fast & Furious 1.. ( ingen andre sammenligninger forøvrig.. he he (: )

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gEIRA

føler at n3c er litt kjepphøy med sin "nye" 325.

både 320 og 325 er ganske daue, og det er ikke SÅ stor forskjell.

Det er forskjellige motorer og drivlinje.

Og selvfølgelig litt utstyr om man betaler ekstra.

 

Kjøp 323 eller 325 du, men sørg for at det ikke er for mange småfeil på den, små feil blir fort store.

 

Når det gjelder E30 er det rimelig stor forskjell..320 synes jeg er bare "ok" lixom. mens 325en går for å være sprek. forsåvidt i e36 serien også,men da i en annen innpakning...e36 virker ikke like brutal som E30 :) Når 3'a er tømt,da merker man virkelig forskjellen mellom de.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken e30 eller e36 320/325 er spreke biler. Heller daue, det merker man når man har kjørt de nok. Men de yter fortsatt mer enn hva Ola Norman kjører rundt i.

At 325 er raskere og mer artig enn 320 er det vel ingen tvil om, det er jo tross alt mer hester man snakker om, men det er ikke så mye som folk skal ha det til. En 320 byr på mer enn nok av hva en normal gutt klarer å håndtere.

 

Det jeg vil fram til er at 325 er oppskrytt, men fortsatt en ok bil.

Men prøv biler med 300hk+ så merker man at 325 ikke lenger er en bil som drar skinnet av pølsa.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår