Breisladdern Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 hehe hvis du leser hva jeg har skrevet tidligere her så ser du at de nyere røra ikke passer på vannpumpa mi.. hmm... Skal nok klare å løse det der.. skal prøve å bruke det røret som har sitti på en b230at.. det er ferdig bøyd, men passer som sagt ikke på vannpumpa.. Klarte foresten å ødelegge det røret fra 230`n da jeg skulle sveise om festebraketten, klarte å brenne hull i det.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 må jo bruke enten VELDIG svak strøm, eller lodde på sånt da :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 lodding holder ikke,. du skal jo skru til litt også, så det ikke lekker vann.. men tror jeg kan klare å bruke orginal røret, bare å stramme til godt på turbogrenrøret så tilpasser nok røret seg.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 lodding holder ikke? og du har lodda mye eller ?:P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Mambo lodding holder ikke? og du har lodda mye eller ?:P Det har tydeligvis du - jeg har mine tvil jeg også på at en liten tinn klump skal klare å holde masse varmt vann under trykk. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 lodding holder MASSE viss det er gjort riktig! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Jepp, det er f.eks normalt å lodde en radiator hvis den har sprekt. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 feks. som en test viss du ikke tror meg. kan du lodde sammen en skrue til en mutter, så kan du prøve å skru den opp.. det GÅR ikke :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 såklart det holder å lodde hvis du skal tette igjen det hullet, Men man kan ikke lodde fast den festebrakketen på røret og så forvente at den skal tåle presset den får da jeg strammer skruen som skal inn i vannpumpa. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 viss den ryker, ryker den nok ikke der du har lodda ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Det er jo forskjellige typer, hjan tenkte sikkert på at man står med en loddebolt og lodder som med en ledning. Ville brukt en slange hvis mulig. Tror sveising var den eneste bra løsninga der ja. Vakuumslange: Er ikke den som går til EGR? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 tror ikke den vakumslanga går til egr, eller jeg veit ikke jeg, Tok å tredde den innpå den lille pumpa som sitter under forgasseren (ikke bensinpumpa) men en pumpe som sitter like ved åndinga til veivhusventilasjonen Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Temmer sikkert hvis slangen til veivhusventilasjonen manglet vakuumslange. Før noen klager så mentejeg at sveising var den eneste bra løsninga på Pulsair-problemet ista. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 når det gjelder pulsair så er det vel sveising, evt gjenge opp og plugge med bolter det eneste som holder, eksospasta har jeg ikke noe stor tru på når det gjelder å tette slike store lange hull.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Breisladdern når det gjelder pulsair så er det vel sveising, evt gjenge opp og plugge med bolter det eneste som holder, eksospasta har jeg ikke noe stor tru på når det gjelder å tette slike store lange hull.. Er nok best å plugge det på samme måte som røra er festa orginalt, kan jo risikere overtrykk der etterhvert nå... Tror du har gjort det på eneste rette måte, gjenge opp og plugge vil være vanskelig å få tett der, eksospasta tåler ikke temperaturene som det komme oppi der, og er jo litt store hull til det. Når det blir for varmt blir eksospastaen sprø og drysser vekk etterhvert, derfor det ikke funker på 2-takt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.