JohnR Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 DB dragget begynner kl. 11, påmelding fra kl. 09. Er hjemmekino høytt. i første premie (i alle 3 klasser) til en verdi av 4,000,- http://www.xcs.no for mer info. Kom igjen da, møt opp i Kr.Sand på lørdag :D Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Blir en bra Lørdag, med DB-drag og så et bra Streetmeet :cool: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Da stiller nok jeg også... Endelig har jeg fri en helg, jobba sist gang det var streetmeet her i byen så bør komme meg på plass denne ganga..... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnR Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Ikke mye aktivitet på denne tråden, men regner med at folk stiller! Jeg kommer! Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rols Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Mye kult som kommer? Var det bare lokale forrige gang? Kanskje ta meg en tur opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Har bil, og kommer.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 kommer i morgen. :D er det mange som kommer eller?? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 kommer nok en gjeng fra grimstad. Den lilla bmw e36 med de breie schmidt 18" felgene kommer sansynligvis. står i lakk boksen nå. blir fremdeles lilla, men i en farger som skal være ennå råere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by sandviper det er bonndilten da. flere dykkere her? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnR Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Var vel både lokale, halvlokale og noen som hadde kjørt ett stykke, om jeg fikk rett rapport fra de som var der forrige gang. Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Kom nettopp derfra nå. var bra med liv og folk. Ble veldig mye burning denne gangen. En cosworth som spant til det kom gnister, en m3 cab som spant sinnsykt mye, og en m3 sedan som spant så det gnistra fra begge dekka. Var også en Nissan fairlady med skyline(?) motor der. sinnsyk lyd og bra med fart i den, fikk sladda litt den også. Fikk filma det meste av burninga og en del av bilen, men må bort en uke på jobb, så får nok ikke lagt ut filmen før søndag om 1 uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 ja det ble litt burning. Mine dekk var kliss nye for 4 uker siden:( hehe... og de er blankpolerte nå, så jeg må nok ha nye dekk på mandag... noen som fikk tatt noen bilder eller filmer? jeg glemte jo kamera mitt seff... men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by JohnR Var vel både lokale, halvlokale og noen som hadde kjørt ett stykke, om jeg fikk rett rapport fra de som var der forrige gang. Neste gang så får du hive deg med på db-drag du å, skulle deltatt sjøl, men trodde ikke jeg hadde kasta inn bra nok anlegg, hehe.. Corollaen som var der spillte jo ikke rare greiene, vet ikke hvorfor men.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by MrControl ja det ble litt burning. Mine dekk var kliss nye for 4 uker siden:( hehe... og de er blankpolerte nå, så jeg må nok ha nye dekk på mandag... noen som fikk tatt noen bilder eller filmer? jeg glemte jo kamera mitt seff... men men... Var det ikke du som kjørte m3 cabben? Stod helt fremst og fikk med all burninga de på film tror jeg. Skal bort i en uke så filmen kommer som sagt ikke før neste helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 her en litt av burninga med m3 cabben. Dårlig kvalitet på filmen pga at jeg la inn via usb, bedre kommer Bmw m3 cab spinner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg