Gå til innhold

treff Kristiansand

Ranger emnet

sandviper

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da stiller nok jeg også... Endelig har jeg fri en helg, jobba sist gang det var streetmeet her i byen så bør komme meg på plass denne ganga.....

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp derfra nå. var bra med liv og folk.

Ble veldig mye burning denne gangen. En cosworth som spant til det kom gnister, en m3 cab som spant sinnsykt mye, og en m3 sedan som spant så det gnistra fra begge dekka.

Var også en Nissan fairlady med skyline(?) motor der. sinnsyk lyd og bra med fart i den, fikk sladda litt den også.

Fikk filma det meste av burninga og en del av bilen, men må bort en uke på jobb, så får nok ikke lagt ut filmen før søndag om 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JohnR

Var vel både lokale, halvlokale og noen som hadde kjørt ett stykke, om jeg fikk rett rapport fra de som var der forrige gang.

Neste gang så får du hive deg med på db-drag du å, skulle deltatt sjøl, men trodde ikke jeg hadde kasta inn bra nok anlegg, hehe..

Corollaen som var der spillte jo ikke rare greiene, vet ikke hvorfor men..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrControl

ja det ble litt burning. Mine dekk var kliss nye for 4 uker siden:(

hehe... og de er blankpolerte nå, så jeg må nok ha nye dekk på mandag...

noen som fikk tatt noen bilder eller filmer? jeg glemte jo kamera mitt seff...

men men...

Var det ikke du som kjørte m3 cabben? Stod helt fremst og fikk med all burninga de på film tror jeg. Skal bort i en uke så filmen kommer som sagt ikke før neste helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider