E30-Cab Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Frank S: Det er en skyline-motor som står i 240Z'n. Henta fra en R32 GTS skulle jeg mene.... Zetec: Hvilken Corolla tenkte du på? Den hvite touringen eller den røde combien? Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 hehe.. se det ja.. Ja det var meg som kjørte M3 cab'n ja:) Topp at du fikk filmet, si ifra når du har fått lagt ut filmen, så hadde det vært topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by MrControl hehe.. se det ja.. Ja det var meg som kjørte M3 cab'n ja:) Topp at du fikk filmet, si ifra når du har fått lagt ut filmen, så hadde det vært topp. Jepp, skal si i fra. sinnsykt som du spant. røyk jo så mye at jeg hadde problemer med å se bilen av og til,hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 skal det være så skal det være:) Jeg så at det var noen som hadde med bilde kamera og tok en del bilder av bilene som var og se på treffet samt burninga og litt slikt.. Legg opp bilder folkens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 PR. kåt? ;) Fikk jo aldri et ordentlig bilde av deg (MR.Control), altfor mye røyk :D :cool: Var jo endel som likte det de så ja! Keep on the good work! :cool: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 du skulle bare gått nærmere:) .. hehe.. gøy med litt bilder av arrangementene man har vært på.. spesielt når man har brent opp dekk til 5-6 k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by MrControl du skulle bare gått nærmere:) .. hehe.. gøy med litt bilder av arrangementene man har vært på.. spesielt når man har brent opp dekk til 5-6 k Du lager liv, ingen tvil om det! De måtte male om plassen der ute i dag! Holdt på å le meg ihjel da jeg hørte det! Fant et til. (mye utydelig) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 HAHAHAHAHAHAHAHA... seriøst? *ler* Er godt at det blir arrrangert sånne treff som dette, og like overrasket er jeg over at det ikke er noe purk og se hverken denne ganga eller sist. Se det bilde jah... var litt mer tydelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by MrControl HAHAHAHAHAHAHAHA... seriøst? *ler* Er godt at det blir arrrangert sånne treff som dette, og like overrasket er jeg over at det ikke er noe purk og se hverken denne ganga eller sist. Se det bilde jah... var litt mer tydelig:) Dønn seriøs, var nye hvite stiper over den fine svarte gummien der ute i kveld. Vaktmesteren hadde vist laget en "ring" av handlevogner rundt området, og holdt på hele dagen! lol Hørte ikke et pipp på politi-radioen heller, rart igrunn, med tanke på at Securitas var der ut minst 2 ganger iløpe av kvelden.. Men vi forstyrrer jo ingen, kan være det. Litt gummi har jo aldri skadet noen ;) Detta må gjenntas! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 er helt enig at det må gjentas. Utrolig gøy, + at det er gøy og bli kjent med andre bil entusiaster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnR Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Endelig er bildene våre lagt ut, både fra DB-draget på dagen og Streetmeet på kvelden! » http://streetteam.no/ Legger ut filmer av burninga også, om jeg ikke får høylytte protester her! Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 se det... mye bra bilder. ikke noe stress med og legge ut filmen, så lenge skiltene ikke er synlige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Hvorfor er filmen tatt vekk Frank S? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Har ikke tatt bort filmen. tror det er sånn 1gb grense på filmen. er bare den ene filmen jeg har lastet opp der:) Hvis noen andre vil legge den ut så er det bare å gjøre det. Kom nettopp hjem fra jobb så i morra blir det en tur på butikken og kjøpe nytt firewire kort. edit: la den ut på racemovie.mine.nu Her er linken:M3 film (lagre mål som) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Den linken funket iallfall ikke hjemme hos meg. Har du fått lagt inn filmen Frank? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg