MrControl Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 se det ja..hehehe Fikk du ikke filmet mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Hører rykter om at det skjer igjen 28 august? samme dag som dB draget på bilradioen? eller er dette bare snakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 hmm har ikke jeg hørt noe om, men hadde jo vært gøy om det ikke bare var rykter, men også sant:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Hmmm jeg får heller poste igjen når jeg vet noe sikkert. Watch this space ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 lag en ny post i såfall,er jo street legal den 29 på glattkjøringa å,noe for deg mrcontrol?:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Er're det? man får kjørt på glattkjøringsbanen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Det tviler jeg nok på, har ikke vært det tidligere hvertfall Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 det kjøres 201m drag på asfaltstrekka ved siden av. hadde vært tøft med litt oppmøte med anet enn bare amrikanere.:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Hmm der er jeg med:) Amerikanere er dass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 endelig fikk jeg slengt sammen en film: her er kan du laste den ned: http://racemovie.mine.nu/moviedetailed.php?id=411e50cc1110b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 utrolig bra filming Frank S. det skal jeg si, og bra redigering. Var mye jeg ikke fikk med meg som skjedde som du hadde på film. Var verdt og vente:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Forresten.. Kan du si hvilke sanger du har med i denne filmen? likte godt musikken jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg