Gå til innhold

Når på året er det best å kjøpe cab?

Ranger emnet

Xplod

Anbefalte innlegg

Når lønner det seg best å kjøpe cab. Tenker da på priser, utvalg osv. Med tanke på været må d jo være våren, men hvis man ser bort ifra det. Når er det størst sjans for å få et godt kjøp til en god pris?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tipper jeg.Prisene er vel på vei nedover siden sesongen nærmer seg slutten samtidig som du kan ha glede av bilen i et par måneder til denne sesongen.Blir nok billigere senere i høst, men da får du jo ikke glede av den før til neste år.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja når folk først har fått bilen i vinteropplag venter de ofte med å selge til prisen har gått opp igjen om våren.Dette gjelder selvsagt spesielle cab'er som bare blir brukt i finvær.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audi 80 er det ikke særlig med støy i når taket er på. Tro det eller ei men om vinteren er det ganske gunstig med cab. i allefall hvis den er nogenlunne ny. Kompis av meg hadde en audi 80 99mod og om vinteren ble den sinnsykt fort oppvarmet\tint. aalgard snakket om at de var bedre isolert i taket enn det er på vanlige biler!!!

JUST FOR FUN

92- Mazda 323 gt-r

ønsker: X-trac girkasse

gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

kjøp cab-bil sør i europa....så slipper du få dem med mose.

norge er kjent for råe vintere.

tyskland er et fint sted å lete..dessuten sparer du penger. :)

Sparer man egentlig penger???

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, Har vurdert å importere jeg også. Tenker litt på Mazda mx5. Har også lyst på mazda rx7 cab, siden de har litt mer kraft i sakene ;) Men liker ikke tanken på å betale en 110 000 for en bil som er en 14 år gammel :( Men kanskje jeg kan spare en del penger på å importere ja. Hvor mye kan jeg spare ca på d? er vel lettere å få en bil med masse ekstrautstyr til en billigere penge fra tyskland?

Hvis jeg går for mx5 skal jeg ha 1,8l, skinninteriør, aircondition og elektriske vinduer. (vet ikke hva som er standard på de ulike modellene.

Hvilke land anbefales det å importere fra? Har null erfaring om sånn fra før av btw :P

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensommeren er vel det beste... Mange som tenker på å selge cab'ene sine om sommeren, men vil nyte litt til og heller selge til høsten. De her ute hos meg har kjøpt Cab om sommeren og det har som regel lønt seg.

Han ene kameraten min var og såg på den samme bilen i juni og september. Sparte 20 000 på det. og da var bilen bare gått 3000 mer enn første gang... (BMW 320 E36)

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gtr-gal

audi 80 er det ikke særlig med støy i når taket er på. Tro det eller ei men om vinteren er det ganske gunstig med cab. i allefall hvis den er nogenlunne ny. Kompis av meg hadde en audi 80 99mod og om vinteren ble den sinnsykt fort oppvarmet\tint. aalgard snakket om at de var bedre isolert i taket enn det er på vanlige biler!!!

Det stemmer, jeg har 3 lags tøytak, og 3 lag med tøy isolerer jo selvsagt bedre enn et lag med metall + ett lag med tøy:) dessuten er sånn cabstoff svindyrt, sjekka priser på mitt, kosta over 1000 kr metern:) så det isolerer bra ja

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider