Gå til innhold

Oppgradert

Ranger emnet

chr1z

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, hele pakka. Til en sum av 3200,- på autospar. Var vistnok gassdempere, og bakre demperene er justerbare. Iallefall et par cm :) Ble LITT stivere, og kjøreegenskapene ble en smule bedre:D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer de, dialup killer da!! hehe.. men det får gå seg til! har 15" dekk på da..

DSCN2107_800.jpg

DSCN2109_800.jpg

DSCN2110_800.jpg

DSCN2115_800.jpg

DSCN2120_800.jpg

Har rimelig god klaring enda, men kan vel regne med at det etterhvert går ned et par cm? :)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette, men et tips er å finne en annen plass å ta bilder. Synes det er vanskelig å se hvor "lav" bilen er på disse bildene.

Ellers må jeg bare si at Bilen din ser utrolig bra ut slik den er nå. Eneste må være andre felger, 16" eller 17" .

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

60/40 sett du monterte? min ser ikke så mye høyere ut.. men har mye mer luft i hjulbuene... og jeg kjører med orginalt regner jeg med.. høy er den vertfall.

Ja, er 60/40 men skal finne et bedre sted å ta bilder:=)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Ser bra ut dette, men et tips er å finne en annen plass å ta bilder. Synes det er vanskelig å se hvor "lav" bilen er på disse bildene.

Ellers må jeg bare si at Bilen din ser utrolig bra ut slik den er nå. Eneste må være andre felger, 16" eller 17" .

Mm..er kjempe sugen på nye sommerfelger, men nå er det jo snart piggdekk føre igjen så får drøye litt med det :D Se om det blir noen kveldsbilder nå, kjeder meg :P

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

jøss. den så ganske høy ut, til og være senka 60/40..

hadde det samme dilemmaet selv da jeg senket..fjørene siger seg på plass etter 3-4 dager..det er først da du ser det endelige resultatet..

men ja :) du trenger større felger :D

Jess, bytta fjærer/dempere på tirsdagen så resultatet vil vel vise seg snart:) Rommet i skjermbuene forsvant iallefall ganske bra, så får håpe den legger seg ned litt til da. Så får vi kjøre på med 16/17" dekk til våren :)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, den var høy.

når vi senka en 3'er 60/60 var det ikke klaring på mer enn 4 cm fra bakken og opp. Og det med orginal gl leppe.

En annen vi senka var 3, 4 cm fra bakken og opp med vr6 leppe. Det var også 60/60 sett. Samme produsent.

Det er helt sjuk forskjell fra produsentene.

Er ikke sikkert det er 60/40 en gang.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

ja den så utrolig høy ut..

er det veldig stive dempere?

men en ting er sikkert..det var utrolig mye bedre enn før :=)

Jeg vil tippe at den må kjøre seg til på et vis.

Vent en stund så vil jeg tro at den er satt seg skikkelig og blitt lavere.

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm..den er litt små høy foran enda, men er 60/40 sett da. Er RIMELIG stive dempere ja :)

hehe.. får tro den blir litt lavere, hadde regna med at den skulle bli det av å senke 60 foran. Har jo allerede blitt endel lavere enn det den var da, men vil ha litt til :D

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider