Gå til innhold

Oppgradert

Ranger emnet

chr1z

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by acoupe

Senk bilen :D

Ble kult med rødt, men jeg ville vurdert senking før alt sånne småting som lakke kalippere og sånt. Har lært av mine egne feil :D

Joda, men må vente til neste måned eller noe da jeg har råd til å senke så blir det forhåpentligvis 60/40 senkesett med nye dempere på VAG'en :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

er lyktene dine helrøde orginalt? isåfall hva heter utgaven av denne bilen? tittet litt på disse klistermerkene dine osv..

Nei, de er egentlig oransje øverst. Men lekte meg litt med rød transparent spraylakk eller hva det heter for å se hvordan det ble. For da står de litt i stil når en ser ifra siden med tanke på de røde kalipperene :cool:

Bilen er en CL Europe ifra tyskland, så orginalt kom den med soltak, skjermbuelister, gt/gti lykter, også er det noe fargekonsept på interiøret. Kommer ikke på i farten på om det er noe annet :) Også er det turteller, vet ikke om det er vanlig på CL i norge etc...

Slik ser interiøret ut: (trenger litt rens og stoffmatter dog) :eek:

golfi3.jpg

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

ufatteligt at du vil lakke bremsetromlene dine.. men smaken er som baken....

Lyktene ble bra.. få deg en emblemløs grill nå.. også litt senk/felg så har du det :)

Altså, bedre med rød enn rustfarge vel? :) hehe..det synes nå jeg. Så tenkte jeg skulle teste litt. Ble ikke så ille nå som jeg fikk helt røde baklykter. Men skal vel med tiden bytte ut dempere og fjærer så da får vi se om det blir noen forandringer. Planene er klare de, må bare ha cash først :) hehe

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

hva med nytt interiør? behøver ikke være skinn men gti stoler hvertfall..

Ja, det høres jo som en bra idè, vet du hvor en kan lete for å få tak i slikt da? :) Må vel bli litt senere da jeg har fått fiksa senkinga, som er 1 pri nå :) hehe

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er planene for bilen da, nesten i rekkefølge:

1. Senkesett 60/40 m nye dempere

2. Emblemfri grill / badlook-list

3. Vr6 leppe / evnt ny gt/gti fanger da den gamle ikke er 100% iorden grunnet at forrige eier har kjørt på et eller annet, slik at festet har blitt ødelagt på ene sia.

4. Baklykter

5. Nye Stoler GTI (evnt skinn)

6. Felger.. har veldiii lyst på oz eller noe, men det kommer vel til neste sommer:cool:

?? ny motor ?? ) hehe.. d blir vel litt for mye pussel.

Btw, noen som har forslag på stilige felger, så kom med det:) eventuelt noen bilder.

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

greit nok med røde calipere foran assa..

men på tromlene så ser det (sorry) bare dumt ut..

jeg lakket calipere sølv, og bremsetromlene bak sort så man ikke skal se de..

menmen..smaken er som baken

Ja, må vel innrømme at jeg fikk en krypende harryfølelse av tromlene bak. Men kan en bare bruke vanlig lakk på tromlene bak, f.eks bengalakk eller noe slikt? Tromlene mine var rustfarget, og det var rusten jeg skulle bli kvitt. Og du vet når nyskjerrigheten tar overhånd så da må en teste ut litt:)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

Vag har.. Ellers så har vel nbs noe..

På VAG blir det vel kanskje litt dyrt, hvis det er nytt en skal kjøpe?.. hmm..

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by chr1z

Ja, må vel innrømme at jeg fikk en krypende harryfølelse av tromlene bak. Men kan en bare bruke vanlig lakk på tromlene bak, f.eks bengalakk eller noe slikt? Tromlene mine var rustfarget, og det var rusten jeg skulle bli kvitt. Og du vet når nyskjerrigheten tar overhånd så da må en teste ut litt:)

er helt kurant og bruke benga bak...

blir ikke fulllt så varmt der..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider