B.T.i Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Hva du enn gjør, ikke kjøp M3 eller Dtm/Cup speil, er så oppbrukt. Da er det bedre å prøve G4 etterlikning e.l. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Vi får se litt, tenkte på noen andre orginale Vw speil på nye modeller som "ser litt bedre" ut. Får vel bare se om det blir vanskelig å få dem på :) Noe ala golf4 speil. Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Her er en mulighet: http://www.cult-society.com/_old/firma/aussensp_g4style.asp Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Tror det kommer til å bli ganske stille på denne fronten en stund,da jeg vurderer å anskaffe meg ny bil istedet for å bruke altfor mye penger på denne. Hvis jeg ikke går ned til 1'er og heller bruker penger på hus da. Tiden vil vise :) Men neste bil blir vel kanskje en 3'er til så da blir det på'n igjen :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by chr1z Tror det kommer til å bli ganske stille på denne fronten en stund,da jeg vurderer å anskaffe meg ny bil istedet for å bruke altfor mye penger på denne. Hvis jeg ikke går ned til 1'er og heller bruker penger på hus da. Tiden vil vise :) Men neste bil blir vel kanskje en 3'er til så da blir det på'n igjen :D Hva slags Golf III ville det være i tilfelle da? :) Noe med mer sprekere motor eller? :) Blir det bilbytte med det første..? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by Oleee Hva slags Golf III ville det være i tilfelle da? :) Noe med mer sprekere motor eller? :) Blir det bilbytte med det første..? Tja, hvis jeg skal ha en golf III til så må det bli en vr6 :) Tror ikke det blir noe bilbytte før til sommer/høsten neste år. Må se litt på økonomi og situasjon angående bolig etc. Men det finnes vel alltid håp :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Får vel ta en liten oppdatering her også da. Jeg tror nok at for min del så vil bil-ting bli litt nedprioritert fremover da jeg plutselig fikk en sprø idè og skal nå kjøpe hus. Derfor tenker jeg at det blir lite påkostet på bilen, og den blir antakeligvis solgt til sommeren/høsten og så får vi se hva slags bil det blir. Wish me luck med budrunder på hus :) hehe Eneste blir nye sommerfelger da ettersom jeg solgte de gamle :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg