Gå til innhold

Jeg tar min hatt og går. Lavmål er nådd.

Ranger emnet

Majestet

Anbefalte innlegg

Vil med dette bare meddele at jeg i lengre tid har sett dette forum komme nærmere og nærmere bunnen av bøtta, og har nå fått dette bekreftet. Jeg akter ikke å bruke tid her lenger, og som protest mot at innlegg der det trues med "juling" osv. faktisk ikke blir slettet, velger jeg full boikott.

De fleste vil nok mene at dette ikke er noe tap for forumet, men alikevel, kjære administratorer, innlegg der det trues med vold har INGENTING på noe som helst forum å gjøre. Jeg hadde satt stor pris på om min konto "Majestet" ble slettet.

Takk for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Assman

Ikke det at jeg har stort å si ..

.. men vil si at jeg er litt enig... når slike innlegg med vold ikke slettes, men alle andre som sporer litt av blir..

.. skjønner jeg han!

AOL, hva er det man har moderatorer til. En annen ting som burde vært stoppet, er tråden om metanolsaken, her blir det ramset opp det ene navnet etter det andre, men det er ingen som er dømt i saken. Hva skjer hvis noen bare tilfeldig er innom forumet og snapper opp et navn,da er ryktekarusellen i gang, zatzy er iallfall så seriøse at moderatorene bruker den muligheten de har.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

AOL, hva er det man har moderatorer til. En annen ting som burde vært stoppet, er tråden om metanolsaken, her blir det ramset opp det ene navnet etter det andre, men det er ingen som er dømt i saken. Hva skjer hvis noen bare tilfeldig er innom forumet og snapper opp et navn,da er ryktekarusellen i gang, zatzy er iallfall så seriøse at moderatorene bruker den muligheten de har.

Tråden er nå slettet.. Vi beklager at enkelte slipper igjennom.

Vi kommer til å ha et lite oppvaskmøte med moderatorene våre.

Minner igjenom om at folk kan bruke 'Report this post' funksjonen..

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til reaksjoner? Fordi om man ikke er enige med alle, så trenger man ikke melde seg ut av forumet.

Nå har ikke jeg lest innlegget som provoserte så voldsomt, men kan det tenkes at noen viftet med ironi-flagget uten at det ble oppfattet av alle?

Var det juling det dreide seg om?

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var folk som tydeligvis kjenner hverandre utenom forumet, som ikke skjønner hvor grensene går for hva man diskuterer i offentlighet. Men å forlate forumet pga dette er vel ikke særlig nødvendig.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært innom denne tråden det er snakk om, men det jeg skjønner er at hvis en persjon ikke vil være her så er det ikke tvang liksom. Så for meg er dette bare et forsjøk for å framheve noe som kunne ha vært ungått på en annen måte.

Syn "majestet" ikke vil være her noe mere da. Kom tilbake om en stund a..... :) Du kjører jo tross alt Volvo for tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

Veldig enig.

Når det gjelder metanolsaken og Zatzy så var det ganske mange navn ganske lenge der også, og det var veldig skuffende å se hvem det fvar som drev og spekulerte i hvem det kunne være.

Forøvrig er det jo litt morsomt at de som driver og spekulerer så jævlig både her i Norge og i Sverige ikke setter seg såpass inn i de (få) fakta som finnes at de navnene som blir foreslått i det minste passer litt inn beskrivelene som tabloidhelvete slenger rundt seg.

Til Administratorene: Får folk som har postet i en tråd som blir slettet noen beskjed om dette? Det ville være kjekt, så kunne man lære av de feil som blir gjort, og ikke gjøre dem igjen.

I tillegg fatter jeg ikke hva alle disse idiotinnleggene som bare inneholder bilder av folk og omtaler om disse gjøre på bilforumet.net. Kanksje moderatorene bare burde begynne å slette disse også? Jeg tror ærlig talt ikke forumet som sådann taper så veldig mye om en del fjortisser forsvinner tilbake til spray-chat, eller hvor i all verden de kom fra.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si meg enig med Majestet her.. dette forumet har gått fra og være et genialt samlingspunkt for billintreserte til og bli fylt opp av fjortiss møkk og pisspreik.. jeg vet om flere her (skal ikke nevne navn) som jeg ALDRI har sett diskutere saklig i en biltråd... til dere: dette er et bilforum, prøv og ikke ødelegg for alle andre..

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår