Gå til innhold

Jeg tar min hatt og går. Lavmål er nådd.

Ranger emnet

Majestet

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må da være lov til å komme med en artig kommentar innimellom. Trenger vel ikke være så dønn seriøs hele tiden. Da blir det fort litt NRK preg over det hele.. mener nå jeg.

Hvis det er tekniske spørsmål, så kan det være greit å få et ordentlig svar.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter "den gyldne middelvei", dessverre er det en del som har problemer med å holde seg til den, både her på forumet og ellers i verden.

Hvis alle er litt mer tolerante overfor temaer og tråder de ikke interesserer seg for, alle tenker litt mer over inneholdet i det de poster og alle er litt mer ydmyke i uttalelsene sine iblandt, så går ting så mye enklere. Bruk litt tid på å få frem hva du faktisk mener, og ikke post uten å være sikker på at det du mener kommer korrekt frem.

Det er ikke alltid like lett, men noen får det til bedre enn andre, så det er rom for forbedring hos de fleste av oss. Meg inkludert ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til alle bør huske på, er at vi nå er inne i "off season" for biltreff og annen bilmoro. Aktivitetsnivået rundt temaet bil er på sitt laveste fra oktober til januar så det er ikke så overraskende at det lett blir andre temaer enn bil i denne perioden.

Fokuset på bil blir nok større igjen på nyåret ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si som Turbo2.. det er jo fritiden, og er det ikke en spennende topic.. ikke les tråden! De fleste topicene er merket bra nok.. og hvis du ikke vil lese om annet enn bil.. ikke klikk på de med noe annet da!

Og vi er jo fortsatt inne på Off Topic da.. slik jeg får med meg, er det fortsatt mye genialt bilprat i alle de andre emnene!!

Men hvis man starter med alt pisset i alle trådene, skal jeg si meg enig i det også!! Men trodde Off Topic var for alt annet som vi medlemene her likte...

... jaja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

En ting til alle bør huske på, er at vi nå er inne i "off season" for biltreff og annen bilmoro. Aktivitetsnivået rundt temaet bil er på sitt laveste fra oktober til januar så det er ikke så overraskende at det lett blir andre temaer enn bil i denne perioden.

Fokuset på bil blir nok større igjen på nyåret ;)

Det er veldig sant!! bilen blir satt i garasjen, og leiting etter kroppslig varme til vintern starter opp igjen;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her har jeg ventet på ja.. At noen skulle ta dette opp som et PROBLEM, og ikke bare en påminnelse slik som jeg gjorde..

Jeg synes det er veldig synd at majestet forlater forumet, da han har mange gode synspkt på temaene vi diskuterer. Men at det er litt hårsårt, det synes jeg.. Det trengs ikke å tas SÅ tungt det som blir skrevet her. Noen skriver dritt til bake, men en MÅ ikke svare på slikt.. Da blir det ofte slik som det ble her..

Dette problemet tror jeg er hos de fleste forum.

Men til dere som skriver innlegg i vilden sky.. Det passer bedre på IRC..

*skrevet med hensikt uten smilies. Dette er ikke morsomt.

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke til å komme utenom at d er noen her på forumet uttrykker seg på en lite voksen måte.. Alle har forskjellige meninger, men d er måten de utrykkes på som skaper problemer.

Det er ikke nødvendig å komme med nedsettende komentarer osv. Alle har heller ikke samme form for humor og når d gjelder personer en ikke har møtt irl, så pass på å slenge på litt :D :D og ;)sånn at d er lett å skjønne ironien. Skulle noe alikevell misforstå så er d ikke vanskelig å be om unskylding..

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tid til å lese alle postene her, men jeg syntes det er feil å rakke ned på administratorer og moderatorer.

Er det dem sin feil at de kanskje har annet å gjøre enn å lese hver eneste post på dette forumet?

De har kanskje mye å gjøre fra før av?

Klikk på "Report this post to a moderator" linken hvis dere/du ikke liker posten da!

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår