Gå til innhold

Jeg tar min hatt og går. Lavmål er nådd.

Ranger emnet

Majestet

Anbefalte innlegg

Jeg er delvis enig med flere her.

Jeg er også litt lei alle trådene som ikke har noen ting med BIL å gjøre.

Det er tross alt BILforumet og da skal det jo handle hovedsaklig om bil.

Men det er jo ikke sikkert det er nødvendig å fjærne og slutte helt med tråder som ikke handler om bil(selv om det ville spart server-plass). Det er jo mulig å separere tingene mer.

Hvis noen absolutt har lyst å lage en tråd som omhandler noe annet en bil/motor, så kunne det vært under et forum som ikke hadde noe med bil å gjøre.

At det er bil og annet vås under Off Topic synes JEG er dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja. Jeg er jo enig i det, men...:

Off Topic

alt snakk om bil, mc, kjøretøy, rekvesita.. som ikke passer inn under de andre forumene kan postes her. lette diskusjoner om litt utafor veien er også greit. bruk fornuft vær høfflig.

Vet at noen av dere sikkert tenker at det ikke er så mange "lette" diskusjoner om ting og tang utafor veien, og en del kunne vi sikkert blitt spart for ... Men det står jo der at en kan ha noen slike diskusjoner :rolleyes:

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Men er ikke off topic ment som et sted man kan poste poster som ikke hele tiden skal handle om bil? Eller tar jeg feil nå?

jo men når enkelte skriver 80 post på en tråd som heter.. janette84 er det litt for off topic... Spes når det bare står ting som

'hei, bø, enig, dumma' osv...

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Jeg har ikke tid til å lese alle postene her, men jeg syntes det er feil å rakke ned på administratorer og moderatorer.

Er det dem sin feil at de kanskje har annet å gjøre enn å lese hver eneste post på dette forumet?

De har kanskje mye å gjøre fra før av?

Klikk på "Report this post to a moderator" linken hvis dere/du ikke liker posten da!

Read and learn. Er enig i at det er ett forferdelig arbeid om man skulle lese gjennom alle innleggen, noen av trådene har jo ca 30 sider å sånn da. Marius og Håkon har vel andre ting å gjøre på å da.

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Er også delvis enig med enkelte her inne...Men Majestet er og blir en kverulant, han er "yrkesdebattant" på flere forum. Greit å si meninga si, men ikke rakk ned på andre. (Tenker da speielt på roadkill tråden :-) ) På et bilforum hvor det er så mange brukere som her, nytter det ikke å klage på at det er mange poster av bilbilder osv. Men chattinga kan godt taes på #bilforumet.net synes jeg....

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår