BLACK.PEARL Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by audifanatic Jeg har alle gis og ghost rider filmene på DVD, jeg kan nok aldri få sett de nok. Ser de vel 4 - 5 ganger i året. Venter på stipendet så kjøper jeg nok dem jeg også :D Hadde vel 1'ern på PCen for år siden, fikk aldri nok av den :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 1 eren er best. Hvorfor? . jo for det den var først og det var noe en alldri før hadde sett. selv om de "juksa litt" med å spille tapen litt fortere en det faktisk gikk. Bra med kameravinkler etc , resten vart bare followups . Selv om 2 rn kunne blitt en bra film om flere av kameraene hadde holdt seg i live og de hadde fått litt bedre kvalitet på bildene. Her har de noe å lære fra ghostrider-filmene. Etter 2rn har det vert dårligere. Blir for mye repetering , men bonusmaterialet er rått da . venter og håper 5eren kan bli et løft... Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Når jeg snakket med jocke på ruudskogen, kom vi inn på getaway-filmene. Han spurte hvilken jeg mente var best, jeg svarte toeren. Svaret jeg fikk fra han da, var at dette mente alle, men det var fordi vi ikke hadde sett "femman" ennå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg