Gå til innhold

driverk i e30 318i

Ranger emnet

PaAra

Anbefalte innlegg

Hvor mange haster tåler drivverket i en 318i hvis det er i god stand, og blir brukt med måte. Hva er flaskehalsen? difrensialen? girkasse? bakaksling?

Tåler drivverket 170-190 hester orginalt, eller må noe byttes..

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har en anelse?

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by n3c-kjekk

Men hvorfor dreper du ikke han LEIF karen?

og hvorfor kjøper du bil av noen som heter LEIF ? ;/

n3c

Kjøpte bilen fordi den virket helt ok, og ble lovet at alt av små feil som jeg fant på den under prøvekjøringen skulle bli fikset. Men etter 3 månder ( som jeg hadde garant for) Var ingen ting gjort, selv om bilen hadde stått på verkstedet i minimum 5 uker.

Feil som var på bilen da jeg bestemte med for å heve kjøpet var:

Feil på bremsene

Clutchen (sylinderen) var røket

def håndbrekk

Cruskontrollen hadde de tatt den 2 gangen jeg var inne på verkstedet, så den hadde jeg ikke.

Motoren brukte olje

Motoren kunne kvele seg når man skulle gire

Defekte setevarmere

+++++ en god del feil

Så jeg forsøkte da å heve køpet, men fikk da beskjed av Stig Gjestrum larsen at jeg bare kunne dra til helvete, fordi de ikke hadde noe forpliktelser ovenfor meg. Men de kunne videre selge bilen for meg. ( noe jeg ikke var intresert i fordi, jeg blir stående som ansvarlig for alle feilene som er på bilen.

Jeg tok da kontakt med advokat, og nå har jeg holdt på i 4 månder, og ikke kommet noe sted.

De hevder at jeg ikke har kjøpt bilen av dem engang, selv om jeg har kjøpskontrakt fra dem, og har hatt bilen der på verksted ( garanti), bilen ble kjøpt inne i deres lokale, av en av deres selgere, som også er medeier.

Men er ikke kommet noe vei ennå, etter 4 mnd, begynner å bli litt frustrert, med tanke på at bilen kostet nesten 100000,- Advokatren som jeg bruker, sier han har hatt en god del saker med dette firmaet før "LEIF GJESTERUM LARSEN AS" " SAAB i larvik"

tenker jeg skal egge ut hele saken her til skrekk og advarsel, når det løser seg. Med alt av brev og løgn og dritt fra Gjestrum larsen!.

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider