Mandel Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 knallfin 3'er uten tvil.. men og påstå at denne er risa opp er vel og tråkke i kebaben? en ting jeg synes han kunne spandert på seg i nærmeste fremtid var sveisa bøs på panseret..list er trist ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Iflg. min mening er følgende ris: -Skjermbreddinga (det ser bare så unaturlig og overgjort ut). -Usveisa panserforlenger (ser så utrolig påhengt ut). -Tanklokket er ennå inne (ser halvferdig ut). -Felger (de passer bare ikke på den Tyske bilen). -Vingen over lyktene (ser også påhengt ut, dessuten, har den en funksjon?). -Stylingkitet (det er en GOLF, ikke en CIVIC). -Lakken (er overgjort, og EN ripe = farvel $$$). Jobben han har gjort er bare så "feil" på Golf. På en riserHonda (les: Civic) hadde det vært helt normalt, og "greit". Men Golfen er en Tysker, og bilen ser nesten ut til å mistrives i sine nåværende klær. Iflg. min smak skal Golf være clean, alltid, og aldri noe annet. Si gjerne at det er kjedelig og utbrukt, men det er det eneste som er pent og passende. Som sagt; min smak. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 ifølge den lista der så ville du trives best i en hyundai atos med 13" stålfelger og miljølakk ;=) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Mandel ifølge den lista der så ville du trives best i en hyndai atos med 13" stålfelger og miljølakk ;=) Ikke akkurat. Poenget var iallefall at visse ting passer bare ikke på Golf. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Hvor passer ikke de felgene inn henn på bilen? Og hvis det eneste du har å si på lakken er att hvis det kommer en ripe så blir det dyrt, da er er du rett og slett dum.' Tanklokket skal ikke ut, skal være sånn det er. Det ser bra ut. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by rairai Hvor passer ikke de felgene inn henn på bilen? Og hvis det eneste du har å si på lakken er att hvis det kommer en ripe så blir det dyrt, da er er du rett og slett dum.' Tanklokket skal ikke ut, skal være sånn det er. Det ser bra ut. Det felgdesignet hører hjemme på risersleder. Lakken var også stygg og skrikende, og dum kan du selv være, dummen. Og tanklokket var brytfælt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg