Gå til innhold

Da ble det golf på meg å!

Ranger emnet

R|ppeR

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

måtte gi 18, er et par små ting som må gjøres med den, to-tre rustbobler på bagasjeluka og en lakkskade nedenom førerdøra, også er autochoken veldig rar, får vel dra på høggern å lete gasser en dag ;)

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

ojoj...pen bil. Pen farge!

kost på å lakke speila også... nå som alt annet er lakkert :)

takk :D

har tenkt på det ja, evt skaffe noen andre speil også!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

blir bra med de orginale.. m3 speil og "dtm" greier er fyfy!

hehe, hadde tenkt på slike cup speil jeg...er vel kanskje d samma som dtm d, vi får se hva som skjer....

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasen farge på en snasen bil.. :)

Kan ikke vente til jeg får henta min nye golf 2.. Har ikke sett den siden mars da den sto på et verksted utafor Mysen.. Bruttern, som er bilmek, har endelig fiksa den ferdig.. Jomfrubilen er klar, skal snart få henta den.. (mangler bare førerkortet (oppkjøring i begynnelsen av aug)).. :)

Men men.. snasen golf2.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;)

I dag har jeg vært på shopping, hadde ikke alt jeg skulle ha på lager, me fikk i en del...ble åveraskende billig!!kun rett over 600 for regreim me spennhjul, luftfilet,oljefilter,bensinfilter å dynamoreim....har bestil toppdekslepakning også i gummi. var også hos VAG forhandlern å bestilte den platikken som er rett nedom fontruta underpansret, slik at vannet renn unna, kosta bare 110 kroner den også...

BIl%20%e5%20div%20002lx.JPG

:D

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olsen

nice golf ;)

lite tips: løsne viskerarmen bak og legg den helt ned langs vinduskanten, ser mye bedre ut :)

jess, har tenkt på det, men er et par rustflekker på den også, så den bør pusses å lakkeres opp...hvis det skjer, så blir det adjø adjø til visker og dyse ;)

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DeeLuxe

hvor kjøpte du regreim og strammehjul??? må bytte det på min også

mekonomen....eller mekognomen, er jo billig for deler der, her mye på lager også :D

titta litt på noe bilstero å "styling" de hadde, var ikke fult så imponert over de prisene/utvalget...

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider